|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Zuivere zang is overrated. |
|
|
|
signature |
|
Ik dacht even Cliff Burton te zien. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Dat lijkt me lastig. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Tof om die mix van artiesten bezig te zien. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Misschien is het je stijl niet (die van mij wel), maar dit is echt een bloedmooie cover. Vooral de tekst en melancholische melodieën komen zoveel sterker naar voren dan op het semi-stoer gezongen origineel. |
|
Begon lekker met die basgitaar maar de zang is me net even te gemaakt, jammer. |
|
|
|
Chris Stapleton laat even horen hoe het moet. Toch wel aangenaam om dit nummer een keer gezongen te horen worden door iemand die echt kan zingen. |
|
O ja, Metallica. Maar dan wat er staat en dat maakt het best apart. Met oa de huidige drummer van Carcass. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Wat doet Gordon Ramsay in die clip? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Lol, geen idee, maar ik had hem ook gezien, ja. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Baptized in blood van Death door Deviants. laatste liedje, 14:32 "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Adaptation of "To One Far Away" Mercyful Fate, the penultimate song on the album "Don't Break The Oath", 1984. Original: Michael Denner e King Diamond Adaptação: Christhian Henrique G. Fonseca- baixo e vozes Marcio Henrique Goldschmidt- Violões "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Bam! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Judgement Day met Koffer |
|
Judgement Day met F.O.D. |
|
Die double bass op 4:15 Phil Anselmo, Gary Holt, Frank Bello, Dave Lombardo & Kerry King performing Strike Of The Beast (Exodus cover) and Raining Blood (Slayer cover) at The Gramercy Theatre in NYC on Friday, September 07, 2012. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Het zal wel aan mij liggen... of aan mijn laptopspeakers. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Het geluid is inderdaad af en toe een beetje raar. Ik kan daar doorheen luisteren. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Moet je maar geen goedkoop spul kopen van de Action. |
|
Ik had het niet over je moeder. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |