![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Deze Scott Walker cover door ØXN is waanzinnig goed. Maximum volume yields maximum results. [Dit bericht is gewijzigd door zodiac lung op 20-03-2025 20:13] ![]() |
|
Oei nee. To each his own, maar het origineel is een héél stuk krachtiger dan dit flauw afkooksel. De stem van Walker is op zich natuurlijk al een héél sterk instrument, maar deze fletse vrouwenstem op een voortkabbelend elektronisch deuntje (en ik maar wachten op één of andere outburst) komt bij mij helemaal niet binnen (en ik had het luid genoeg gezet). The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Ook een fijne Dylan cover origineel: cover: (inclusief piepende drumpedalen ![]() [Dit bericht is gewijzigd door BongoBongo op 21-03-2025 10:48] ![]() |
|
quote: Dit topic is ook een heel eigen leven gaan leiden als ik de openingspost zo eens bekijk ![]() ![]() |
|
Eigenlijk zoeken ze helemaal geen covers, maar juist originele nummers als ik dat lijstje zo bekijk. ![]() one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Verrek! ![]() Hoe is het afgelopen? Ondertussen... Ja, wat ik begrepen had speelt gene hoglan alle slaggitaar partijen en geen helaas geen zang, maar toch, opdat wij niet vergeten. Een rete vette cover van the exorcist van Possessed. Ouwe Zemelaar ![]() |
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |