|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
signature |
|
signature |
|
Vreselijk! Ja hoor... |
|
signature |
|
niet dat het metal is, maar op een darkwave party doet dit wonderen signature |
|
dopethrone - ain't no sunshine |
|
quote: Als laatste plaat om de mensen de deur uit te krijgen wel ja... Black seeds of bunny! |
|
Ik vind het origineel al verschrikkelijk... Bareuh... |
|
quote: Jep, verschrikkelijk origineel en zo mogelijk nog ergere cover. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: jezus wat kut hahaha quote: Lekker hoor! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
mensen die het woord kicke gebruiken moeten een nekschot krijgen. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ik blijf dit ook echt meesterlijke covers vinden! Marduk die Woven Hand covert (Oil on Panel) http://www.youtube.com/watch?v=CrgEBlnLWcE Anaal Nathrakh die The Specials covert (Man at C&A) http://www.youtube.com/watch?v=VdGFE5HK39U |
|
Black seeds of bunny! |
|
signature |
|
Nee Hypnos . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 02-11-2012 19:52] |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Ik dacht altijd dat het over jou ging. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
"The Only Way". Eerst het origineel van Gotye (uweetwel: die van "Somebody That I Used To Know"): En hier die coverversie door Karnivool: |
|
kickass duo trouwens, in hun eigen stijl (Flamenco) signature |
|
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
signature |
|
Omdat het kan. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |