|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Lachen, maar klinkt best nog wel goed, let op de solo bij 3:20 |
|
http://www.skoften.net/index/uploaded/system_of_a_down_op_viool Wat een geweld, 2 violen en een drumstel. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ongelooflijk vet! Alleen jammer van dat " Battary" :p |
|
quote: Mike Oldfield is Possessed; Entombed gebruikte de keyboardriedel uit Phantasm. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Die Van Canto is zo wel gaaf ja. Live klonk het 2 jaar geleden helemaal nergens naar. Afijn: |
|
|
|
signature |
|
come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Jeugdsentiment!! [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 25-11-2009 21:59] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
|
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Haha, mooi werk. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
quote: Vind het zelf een klotenummer verder... |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
spelfout weggehaald... |
|
Wonderful world - Louis Armstrong Deathmetal versie & geweldig lipsync The Meads of Asphodel met zelfde nummer, maar dan met een veel duisterder tekst: Tekst: I see newborn graves Dirt dimmed with steam Open womb flesh Death and disease And I think to myself, what a wonderful world I see ethnic cleansing Pain beyond belief Whole nations murdered Sorrow and grief And I think to myself what a wonderful world The silhouettes of murder So pretty in the sky Where rapists stair and wonder At children passing by I see friends shaking hands Saying 'How do you do' But they're really saying Hey, Fuck you! I see men talking peace Words full of shit Eyes welled with war Poison and deceit And I think to my self what a wonderful world Yeah I think to my self, what a wonderful world. |
|
Por Vida |
|
Erg mooie koffer. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
humor Uitspraak: ˈhymɔr de -woord (mannelijk) Zelfst. Naamw. eigenschap of keer dat je grappen maakt of om iets grappigs kunt lachen `gevoel voor humor hebben` Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Heb ik niet. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Hehehe, op de eerste demo van mijn ouwe bandje staat het nummer koffer (cover). Duurt een seconde of 2 waarin het e-akkoord klinkt en er het woord samsonite gebruld wordt. Maar hey, daar kan ik niets aan doen, ik kwam er pas bij na die eerste demo. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Por Vida |
|
De Sepultura uitvoering van Drug Me. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |