|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: signature |
|
X-files goes metal signature |
|
Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Racer X - Godzilla (Blue Öyster Cult cover) Heerlijk. |
|
signature |
|
De laatste tijd echt weer deze cover grijs aan het draaien, wat interpreteert die covers toch altijd geweldig. Weten er toch altijd (vooral bij de oudere) hun eigen draai aan te geven. |
|
Ik heb Richard Cheese al eens eerder langs zien komen in dit topic. Hij heeft echt meerdere geniale covers gedaan van rock en metal songs, waaronder deze: Richard Cheese - Closer (Nine Inch Nails cover) A metalheart is hard to tear apart |
|
signature |
|
lol signature |
|
Godver, wat is dit toch een geweldige cover. Niks nieuws, ik weet het. Maar gewoon. Omdat ik het nu luister. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Vet, ja! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Wow, kende ik nog niet. Klinkt inderdaad erg vet! Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
|
|
signature |
|
Er is maar één The Knife die er toe doet, en dat is deze: Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Black Sabbath - Evil woman Origineel Crow - Evil woman Never have so many sacrificed so much for so few |
|
signature |
|
hier ook maar eens signature |
|
Horns up! |
|
Metallica - Damage Inc. door Dream Theater met Barney (Napalm Death) op zang! [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 15-04-2012 18:05] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 15-04-2012 18:18] Black seeds of bunny! |
|
quote: Jammer dat er geen echte reggae zanger te horen is, verder is het wel grappig ja 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Nog veel meer leuks hier: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3860962 In de hoop dat er nu meer mensen dit waarderen Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Van te voren dacht ik nee. Onterecht. Heerschende uitvoering, zeg! Wel dood publiek, ze lijken geschokt oid, hehe. Even nog over napalm death. Mag best wel weer een keer hier, 2 imo heerschende covers van ze. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |