IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Geen Arabische cultuur in Nederland... Vorige pagina | Volgende pagina
Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 05-12-2006 16:44 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2006 16:22 schreef Schaep het volgende:
Ze nemen ons vlees in de mond.
Touche.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 05-12-2006 16:46 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Die mocro's toch


Against God and Government


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 05-12-2006 16:48 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 5 december 2006 15:38 schreef Nadiyah het volgende:
Maar ja,

ik word overduidelijk niet geaccepteerd.


Mijn vraag aan jullie is: Waarom?

Waarom accepteren jullie mij niet?


Ten eerste omdat je nieuw bent, laat maar eens merken of je de moeite waard bent..

Ten tweede omdat je hier binnen komt karren al schreeuwende: "IK BEN EEN MAROKKAAN!!......ow, en ik luister metal....soms...een beetje....misschien..."

waar leg jíj dan de nadruk op?



Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 05-12-2006 16:49 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

marokaans, dat zie je toch zo, maakt mij niet uit hoor, als ze maar lekker is


Against God and Government


Aeternitas
Codex Necro
Usericon van Aeternitas
Posted 05-12-2006 17:00 by Aeternitas Wijzig reactieProfiel van AeternitasQuote dit berichthttp://www.google.nl

Hey.


watery black
Usericon van watery black
Posted 05-12-2006 17:28 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2006 16:10 schreef blonde rockgod het volgende:
Hehe, na die punt kwestie dacht ik dat ik weer eens wat verkeerds aanklikte, maar iedereen heeft dat dus.



Argus:

Nee hoor.
Die page is alleen wat fucked. Even de link aanpassen.


Gebruikers dat jullie zijn

[Dit bericht is gewijzigd door watery black op 05-12-2006 17:28]


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 05-12-2006 17:45 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Kan die pagina over Heiden nergens meer vinden op de Wikipedia.

Iemand..?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 05-12-2006 17:55 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht



Nix
Usericon van Nix
Posted 05-12-2006 18:01 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Heiden wants to enter "Valhalla", even though the events with the stone tablets would indicate different. When questioned, Heiden claimed that both the tablets and the arc where taken from castle Greyskull, and the stone tablets were carved by Barney the dinosaur, who had witnessed the creation of mankind(Wodan was playing a modified version of "nintendogs").








I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 05-12-2006 18:02 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 06-12-2006 8:16 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

LOL!!1onw WTF is dit?


herrie
Usericon van herrie
Posted 07-12-2006 22:43 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2006 15:46 schreef Nadiyah het volgende:
Ik ga denk ik weer...


Als je meer wilt weten:

http://www.myspace.com/redhotapacherose.


Ik leef volgens de Berberse/Islamitische cultuur...

Maar ik draag geen hoofddoek.


zozo...dat ziet er behoorlijk geïntegreerd uit... dus wat zeikt iedereen hier op deze site? hahahaha.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-12-2006 8:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Mevrouw mist het punt denk ik ook .. leven volgens een bepaalde overtuiging is prima, maar forceer die niet naar anderen toe, wat wel gebeurd.

Als de islamieten in Nederland nou eens een voorbeeld nemen aan de aziaten in Nederland. Die weten EN zich nuttig te maken in Nederland EN hun cultuur aan te houden EN goed mee te draaien binnen de Nederlandse maatschappij.

Waarom kunnen arabiërs dat niet?


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 08-12-2006 9:01 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Omdat zij blijkbaar een cultuur hebben waar het normaal is om rotzooi te schoppen en de lompe onangepaste boer uit te hangen, even heel kort door de bocht genomen.

...Bouw eens een kerk in Marokko of Syrië... kan je lachen ...

Overigens hoop ik dat deze post niet ultra-letterlijk opgenomen wordt, maar juist wordt geïnterpreteerd.


Bruce Banner


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-12-2006 9:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Je punt dat de westerse cultuur niet geaccepteerd en in sommige gevallen zelfs met de dood bestraft wordt is mij in ieder geval duidelijk


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 08-12-2006 9:07 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

RIP = Ronald Is Pleite.

edit: Ik hoop dat "ze" wel kunnen lezen, en ook het hele stukje doornemen in plaats van na de 1e regel al naar de dolken te grijpen.

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 08-12-2006 9:18]


Bruce Banner


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-12-2006 9:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

JIHAD = Jenje In tha House After Dark

Hihihi


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 08-12-2006 10:47 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2006 9:01 schreef Lainedil het volgende:
...Bouw eens een kerk in Marokko of Syrië... kan je lachen ...

Overigens hoop ik dat deze post niet ultra-letterlijk opgenomen wordt, maar juist wordt geïnterpreteerd.


Ik wil net zeggen. In Marokko staat de Moskee naast de Synagoge. Helaas hebben de meeste rel Mocro's Mocro-land nog nooit gezien...


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 08-12-2006 11:00 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2006 10:47 schreef Argus het volgende:
Ik wil net zeggen. In Marokko staat de Moskee naast de Synagoge. Helaas hebben de meeste rel Mocro's Mocro-land nog nooit gezien...
Fout, een groot deel van de mocro's in Nederland zijn eerste generatie mocro's, dus ook van de jonge mocro's zijn een hoop eerste generatie. En laat nu net die generatie de relmocro's zijn.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-12-2006 11:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wat ik wel weet is dat de thuisblijfmocro's zich schamen voor het gedrag van de mocro in nederland.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 08-12-2006 11:18 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 8 december 2006 8:48 schreef Jenje het volgende:
Als de islamieten in Nederland nou eens een voorbeeld nemen aan de aziaten in Nederland. Die weten EN zich nuttig te maken in Nederland EN hun cultuur aan te houden EN goed mee te draaien binnen de Nederlandse maatschappij.
Als onder nuttig maken het ons voorzien van lekker eten verstaan wordt dan heb je volkomen gelijk maar ik geloof nooit dat je daarop doelt. Hoeveel Aziaten hebben zich bijvoorbeeld verkiesbaar gesteld of zijn te vinden binnen het verenigingsleven? Dat zijn er echt heel erg weinig. Waar je goed meedraaien in de maatschappij vandaan haalt is mij dus een compleet raadsel. Het kliekt grotendeels toch allemaal samen maar veroorzaakt geen overlast in tegenstelling tot de rel-mocro's.



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 08-12-2006 11:19 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Thuismocro's krijgen dan ook straf als ze iets foutdoen, daar komt de burgermeester geen kopje thee drinken, maar komt Meneer Agent met de knuppel even het een en het ander rechtzetten.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-12-2006 11:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2006 11:18 schreef Judge M. het volgende:
Als onder nuttig maken het ons voorzien van lekker eten verstaan wordt dan heb je volkomen gelijk maar ik geloof nooit dat je daarop doelt. Hoeveel Aziaten hebben zich bijvoorbeeld verkiesbaar gesteld of zijn te vinden binnen het verenigingsleven? Dat zijn er echt heel erg weinig. Waar je goed meedraaien in de maatschappij vandaan haalt is mij dus een compleet raadsel. Het kliekt grotendeels toch allemaal samen maar veroorzaakt geen overlast in tegenstelling tot de rel-mocro's.
In Braboland zullen er vast minder lopen, maar ik zie toch her en der aziaten in alle lagen en alle kolommen van de maatschappij. En niet alleen in de lokale vreetschuur.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 08-12-2006 11:23 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2006 11:00 schreef Misanthrope het volgende:
Fout, een groot deel van de mocro's in Nederland zijn eerste generatie mocro's, dus ook van de jonge mocro's zijn een hoop eerste generatie. En laat nu net die generatie de relmocro's zijn.


De eerste gen's zijn voornamelijk ingehuwden voor zover ik weet. De problemen zijn kids die hier zijn geboren en dus 2de gen.
Als jij dat anders weet te onderbouwen zie ik het graag.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 08-12-2006 11:24 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2006 11:02 schreef Jenje het volgende:
Wat ik wel weet is dat de thuisblijfmocro's zich schamen voor het gedrag van de mocro in nederland.


Dit gaat overigens ook op voor Turken. Iets wat me wel goed doet maar waar we helaas weinig aan hebben hier.
In ieder geval, op dit moment.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen