|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Mecro's turken, 1 pot nat in deze discussie imho .. |
|
Zware Metalen.com De hangplek voor RASECHTE NEDERLANDSE METALLIEFHEBBERS I am the 1%. |
|
quote:Het laatste stukje blank Nederland. *snif* Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:En hoe stel jij je dat voor? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Ja goed, ik ken ook wel iemand die met hoge cijfers afgestudeerd is aan de universiteit maar datzelfde gaat ook op voor mensen met een Arabische achtergrond. Die lui die goed gestudeerd hebben zijn dan ook veelal wel goed geintegreerd in de samenleving. Rel-mocro's studeren doorgaans niet en Aziaten rellen niet. Vergelijking gaat mank op dat gebied. Ik zie dus nog steeds niet in waarom mensen met een Arabische achtergrond een voorbeeld zouden moeten nemen aan de Aziaten als het gaat om deelname in de maatschappij als we van beide partijen de slimmerikken even buiten beschouwing laten. |
|
Ze hoeven ook niet per se volop te participeren aan de maatschappij, zolang ze maar geen overlast (financieel, fysiek enz.) verzorgen. Veel Aziaten dragen WEL wat bij aan de maatschappij, door hard te werken en belasting te betalen, maar veroorzaken GEEN overlast. Eigenlijk begrijpen ze gewoon dat ze 2e rangs burgo's zijn. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Ik zie hier anders ook veel recensies voor buitenlandse bands ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
quote: Eigen bands eerst! I am the 1%. |
|
quote: De liefhebbers zijn toch Nederlands? Bruce Banner |
|
of belg I am the 1%. |
|
quote:Ook veel mensen uit traditionele moslimlanden werken hard, veroorzaken geen overlast en betalen goed mee aan de belasting. Is het dan echt zo dat enkel de rel-mocro's het verschil maken? quote: |
|
Ik moet zeggen dat ik niet of nauwelijks last heb van Turken, behalve toen ik de kebab zaak had ondergekotst. Maar verder prima jongens, althans de turken die ik ken. Against God and Government |
|
quote: wistje niet dat ik mix ben van aboriginals, russen en noordafrikanen en Inuit?? |
|
quote:Same here. Ook in Turkije zelf nergens last van gehad. Vriendelijk en behulpzaam volkje wat mij betreft. Rotte appels heb je overal. |
|
quote:Vuile Rus! Wodkasloerie! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
ik voel me niet begrepen |
|
quote: +1 Zelfde gaat op voor Marokkanen. Veel lui in dit topic zijn bang. Suck my piss |
|
quote:Kijk, ik ben een heel redelijk persoon. Kun jij iets bijdragen aan ons land, ben jij bereid te integreren enz. dan ben je hier harstikke welkom wat mij betreft. Als je niet wilt integreren, ben je wat mij betreft al een stuk minder welkom en wordt de afweging op hoe welkom je bent, gebaseerd op je bijdrage aan het land en impact op het land. Als in beide gevallen de bijdrage aan het land even groot is, gaat het mij dus om de impact die je op het land hebt. Helaas zie ik een clash tussen onze cultuur en de Islamitische cultuur. Dit betekent dat ik een clash zie als de Islam hier zo sterk vertegenwoordigd is, dat het zich als een cultuur naast onze cultuur kan profileren. Dit alles betekent dat ik het niet gevaarlijk vind als er 2, of 300 moslims in Nederland zijn, maar wel als er meer dan een miljoen zijn. Dat gaat gewoonweg problemen opleveren en daarom kijken ik met Argusogen naar de grootschaligheid waarmee de Islam zich in Nederland profileert en wat, net zoals op alle andere plaatsen waar 2 totaal verschillende culturen zo zijn samengekomen, mis aan het gaan is. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: idem I am the 1%. |
|
Ik heb ook geen problemen met de Nederlanders die ik ken, puike gasten allemaal. Maar toch zitten onze gevangenissen vol, rara |
|
Sterk Snaack, sterk www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Vol met nederlanders die jij kent? I am the 1%. |
|
BOEH!!!! hahahahahahahahaha Suck my piss |
|
quote:Ook al deel ik deze mening, neemt het nog niet weg dat eenieder vrij is zich ergens te vestigen. quote:Dat lijkt me op voorhand bijzonder lastig te meten. En wie zegt dat er niet mogelijk is dat iemand die de Nederlandse taal niet beheerst kinderen kan krijgen die zich WEL goed ontwikkelen en een goede bijdrage gaan leveren? quote:Aha, de aap komt uit de mouw quote:Mag dat wel van Argus? |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |