IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Geen Arabische cultuur in Nederland... Vorige pagina | Volgende pagina
Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 08-12-2006 12:51 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Ik vind een toestroom van asielzoekers ook niet erg hoor, mits je je gedraagt en je je aanpast aan de normen en waarden hier, tevens is het je goed recht om je eigen cultuur en religie in waarde te houden.... maar.

Als ik die halve gare moefties zie schreeuwen, en hun aanhang zie, dan moet ik mij toch even aan de zak krabben, want hier zit niemand op te wachten neem ik aan?
Asielzoeker prima, maar gedraag je wel. Oja, een moskee in de achtertuin zie ik ook niet zitten.


Against God and Government


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-12-2006 13:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wat ik zo raar vind is dat veel landen zware eisen stellen aan immigranten (kijk naar een Australië en de VS) en daar piept niemand over, maar als we ook maar 1 immigrant hier weigeren stijgert de hele gooise matras weer into doggystyle


spectre
Usericon van spectre
Posted 08-12-2006 13:05 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2006 12:51 schreef Rotzak het volgende:
Als ik die halve gare moefties zie schreeuwen, en hun aanhang zie, dan moet ik mij toch even aan de zak krabben, want hier zit niemand op te wachten neem ik aan?





Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 08-12-2006 13:06 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2006 12:17 schreef Misanthrope het volgende:
Ze hoeven ook niet per se volop te participeren aan de maatschappij, zolang ze maar geen overlast (financieel, fysiek enz.) verzorgen. Veel Aziaten dragen WEL wat bij aan de maatschappij, door hard te werken en belasting te betalen, maar veroorzaken GEEN overlast.

Eigenlijk begrijpen ze gewoon dat ze 2e rangs burgo's zijn.

Ze veroorzaken geen overlast omdat ze het op de een of andere manier voor elkaar krijgen om hun onderlinge ILLEGALE praktijken verborgen te houden. Er bestaat een heel uitgebreid monetair systeem onder Chinezen, waarbij de maffia-achtige manier om geleend geld terug te krijgen niet van de lucht zijn.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 08-12-2006 13:07 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 8 december 2006 13:02 schreef Jenje het volgende:
Wat ik zo raar vind is dat veel landen zware eisen stellen aan immigranten (kijk naar een Australië en de VS) en daar piept niemand over, maar als we ook maar 1 immigrant hier weigeren stijgert de hele gooise matras weer into doggystyle
Zwitserland lijkt me een beter voorbeeld maar die hebben dus van meet af aan hun zaakjes al goed op orde gehad. Hier is het een zooitje geworden door de jaren heen en dat draai je met inachtneming van de internationale verdragen niet zo snel meer terug.



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 08-12-2006 13:09 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2006 13:07 schreef Judge M. het volgende:
Zwitserland lijkt me een beter voorbeeld maar die hebben dus van meet af aan hun zaakjes al goed op orde gehad. Hier is het een zooitje geworden door de jaren heen en dat draai je met inachtneming van de internationale verdragen niet zo snel meer terug.

Wat ik gehoord heb van mensen die naar Zwitserland verkast zijn is dat het daar mega-racistisch is (al zullen ze nooit iets zeggen). De zwarte echtgenote werd daar zo'n beetje van straat gekeken.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 08-12-2006 13:24 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2006 12:10 schreef kwelgeest het volgende:
En hoe stel jij je dat voor?



Door bijv. verplicht arabisch als moedertaal onderwezen te krijgen e.d. speel je overige leerproblemen in de hand met de nodige sociale terugwerking. En zo zijn er nog wel wat leuke dingen.

Dat zou je toch moeten weten. Jij als expert in die materie,


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 08-12-2006 13:27 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2006 12:48 schreef Judge M. het volgende:
Mag dat wel van Argus?


Nee. Argus komt dan namelijk met de spaanse regio onder moors (berberrrrrrs) bestuur waar de integratie prima verliep


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 08-12-2006 13:33 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2006 13:09 schreef ZelThoR het volgende:
Wat ik gehoord heb van mensen die naar Zwitserland verkast zijn is dat het daar mega-racistisch is (al zullen ze nooit iets zeggen). De zwarte echtgenote werd daar zo'n beetje van straat gekeken.

Je valt ook behoorlijk op met alle sneeuw daar

[OT]
Waar verhaal:
Juli 2001 waren we met 9 mensen op vakantie in Karinthië, provincie en thuisbasis van Jörg Haider, en het was pas op de 8ste dag ofzo dat wij ineens door hadden dat we in al die tijd géén énkele persoon met ook maar maar een tintje hadden gezien. (Nergens. Niet eens in de steden.)
We reden namelijk op een gewone rijksweg (geen berm of fietspad oid) in een vallei met alleen gras, bomen, natuur en bergen aan weerszijden...en opeens uit het niets zagen we een neger OP de weg lopen. Blacker than black!
Werkelijk iedereen riep tegelijk "W-T-F?!?". We lagen krom van de lach, vol verbijstering en met het besef dat dit toch écht FPÖ-country was.
Damn.



Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 08-12-2006 13:42 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Topic gaat over Arabische cultuur in Nederland...


Bruce Banner


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-12-2006 13:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

en jij bent half duits, ga on topic


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 08-12-2006 13:44 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 8 december 2006 13:42 schreef Jenje het volgende:
en jij bent half duits, ga on topic


?? Ik doe slechts mijn ding,weet je...


Bruce Banner


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 08-12-2006 13:44 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2006 13:09 schreef ZelThoR het volgende:
Wat ik gehoord heb van mensen die naar Zwitserland verkast zijn is dat het daar mega-racistisch is (al zullen ze nooit iets zeggen). De zwarte echtgenote werd daar zo'n beetje van straat gekeken.
'Der Schweiz nur für die Schweiz' is een uitspraak die 90% van de bevolking daar gebruikt.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 08-12-2006 13:52 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2006 12:48 schreef Judge M. het volgende:
Ook al deel ik deze mening, neemt het nog niet weg dat eenieder vrij is zich ergens te vestigen.
Dat werkt alleen niet zo in de rest van de wereld. Ook in Nederland niet.

quote:
Dat lijkt me op voorhand bijzonder lastig te meten. En wie zegt dat er niet mogelijk is dat iemand die de Nederlandse taal niet beheerst kinderen kan krijgen die zich WEL goed ontwikkelen en een goede bijdrage gaan leveren?
Dat is inderdaad nogal lastig te meten. Statistisch gezien is de kans simpelweg groot dat vanuit bepaalde culturen de impact van een individu op een land negatief of positief is. Zo zal een Chinees al gauw vrij hard werken en dus (ondanks hun onderlinge verhoudingen) een positieve impact op een land hebben, terwijl de kans dat een koppensneller van een of andere indonesische stam een positieve impact op een land heeft, een stuk kleiner is. Simpelweg vanwege cultuurverschillen.

quote:
Aha, de aap komt uit de mouw
Tsja, ik heb groot respect voor ELKE cultuur, in mijn ogen is geen enkele cultuur achterlijk, maar de geschiedenis heeft gewoonweg uitgewezen dat 2 grote culturen niet in gelijkwaardigheid kunnen samenleven en dat er meestal strijd komt totdat 1 van de 2 culturen dominant is.

quote:
Mag dat wel van Argus?
Ik mag een hoop van Argus, ik heb een hoop credits bij hem verdiend.

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 08-12-2006 13:52]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-12-2006 13:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Je bent niet vrij je ergens te vestigen ... dat is een ideaalbeeld wat niet werkelijk is.


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 09-12-2006 0:02 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2006 13:54 schreef Jenje het volgende:
Je bent niet vrij je ergens te vestigen ... dat is een ideaalbeeld wat niet werkelijk is.


WAT? Tuurlijk wel man, doe niet gek.


I am the 1%.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 09-12-2006 0:11 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Doe jij ff niet gek.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 09-12-2006 0:14 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

Ik wil een bronvermelding.


Suck my piss


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-12-2006 8:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2006 0:02 schreef stoomfiets het volgende:
WAT? Tuurlijk wel man, doe niet gek.
Waar woon je? Ik wil daar wonen, wegwezen jij


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 09-12-2006 9:14 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2006 13:44 schreef Misanthrope het volgende:
'Der Schweiz nur für die Schweiz' is een uitspraak die 90% van de bevolking daar gebruikt.
Ze zullen het niet direct in je gezicht zeggen, bedoelde ik.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 09-12-2006 18:32 by Morghodius Wijzig reactieProfiel van MorghodiusQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2006 15:32 schreef Nadiyah het volgende:
Rai-metal?

Ik heb geen flauw idee waar je 't over hebt.

Mag ik niet van metal-muziek genieten omdat ik toevallig Marokkaans ben?

dat moet je maar aan andere marokkanen vragen gezien metal verboden is in marokko



Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 09-12-2006 18:34 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2006 18:32 schreef Morghodius het volgende:
dat moet je maar aan andere marokkanen vragen gezien metal verboden is in marokko



Tuuuuurlijk.
Hoe kom je daar nu weer bij man.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 09-12-2006 18:35 by Morghodius Wijzig reactieProfiel van MorghodiusQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2006 15:46 schreef Nadiyah het volgende:
Ik ga denk ik weer...


Als je meer wilt weten:

http://www.myspace.com/redhotapacherose.


Ik leef volgens de Berberse/Islamitische cultuur...

Maar ik draag geen hoofddoek.


ahah, net zoals een christen die naar satanische metal luistert, een hypocriet dus.



Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 09-12-2006 18:39 by Morghodius Wijzig reactieProfiel van MorghodiusQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2006 10:47 schreef Argus het volgende:
Ik wil net zeggen. In Marokko staat de Moskee naast de Synagoge. Helaas hebben de meeste rel Mocro's Mocro-land nog nooit gezien...


die ene kerk en synagoge...........

wat ik bedoel ? dit:

De religie in Marokko is voornamelijk islamitisch 98,7%, christelijk 1,1%, joods 0,2%.

Verder gaat 75% van de marokkanen jaarlijks op vakantie in hun thuisland.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 09-12-2006 18:42 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

ga jij lekker buiten spelen, knul. of iemand anders vervelen, ja ? beter nog, ga moslims maar vertellen hoe je over ze denkt.


Fuck the world and fuck you


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen