|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja en zo ineens doet hij het weer. Bij mij leek het er even op dat mijn router zm voor een hacker aanzag, misschien door de verversingen van de pagina o.i.d. maar het kan natuurlijk ook aan @home gelegen hebben.... |
|
yeah zoiets werd mij gisteren ook verteld, allemaal tips van grote vriend greycloak gehad maar werkte niet. maar wel eens vaker gehad dat alles werkte behalve zm en de volgende dag wel weer... vaaaag Je moeder. |
|
quote:zal eens uitzoeken hoe ik dit kan voorkomen. |
|
quote: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Wordt je gezeik toch een keer beloond ZelThoR. |
|
quote: Blijkt gewoon dat ik wederom gewoon gelijk heb bedoel je Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Slechts een bijkomstigheid, niet meer dan dat. |
|
quote:Ik heb het thuis al werkend. Doe het nu gewoon met javascript ipv met php. Komt bij de eerstvolgende update hier ook mee (binnen een paar weken schat ik). |
|
quote: Tof! Alvast bedankt voor het fixen, dan Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Net ontdekt in de browser Google Chrome. Onderaan de reply pagina's, net onder '© 2001-2008 ZwareMetalen.com' Is de pagina opgehouden en zie ik wit. De pagina houdt daar echt op. Nou weet ik wel dat Google Chrome nog in de beta fase is en het ongetwijfeld een belabberde browser is, maar het is volgens mij sowieso even handig om te melden. |
|
hmm vaag ... is denk ik een chrome bug want als je vervolgens van tabblad wisselt en weer terug dan is de witte balk weer weg. |
|
Waarom staat er "Geboorte datum: 445186800" en niet gewoon "Geboorte datum:" als ik op profiel klik? [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 23-01-2009 23:00] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Omdat je nog steeds netscape gebruikt? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Hehehe, was het maar zo Nee, FF 3.0.5. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ah, vroegah. Man, ga toch lunascape4 gebruiken. Heerst zelfs firefox er vierkant uit. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Nou ja, ik ben tevreden nu. En FF zou strict genoeg moeten zijn met HTML/CSS/etc.-regels dat het niet daar aan ligt Ik moet ook Chrome nog eens goed proberen, dus lunascape4 moet sowieso nog even wachten Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Chrome schijnt vol met bugs te zitten, laat dus maar. Lunascape is echt geweldig. Net als spinvis en roosbeef. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Dit is vaag: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php/3131447/39#r3183473 quote: |
|
Lijkt erop dat dat door het inserten van smileys gebeurd is, javascript foutje? |
|
quote: Als je een smiley sleept naar de textarea pakt ie de javascript:void(null);, in plaats van de bijbehorende code. |
|
Dat gedrag klopt, dat is immers de hyperlink van de desbetreffende smiley. (gedrag van de browser, en niet van ZM..) |
|
Jepz. |
|
bovenaan staat een banner van atak die enigszins gedateerd is (concerten zijn allemaal al geweest...) Je moeder. |
|
Wanneer gaat de zoek functie ook daadwerkelijk vinden wat je zoekt? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |