|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
Die jeugdfoto van Gordon in bidhouding is te zien ja. De rest ook trouwens. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik zie ALLES! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ook niet op mijn screenshot? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
5 Euro's? Op je muil!! |
|
|
|
quote:Daar wel. Anders had t wel behoorlijk Twilight Zone geweest... When your people matter, menstrual health matters |
|
Vermoedelijk is de heer S. dusdanig digibeet dat hij zich dat niet realiseert. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ja het duurde even, maar ik heb hem door. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote:Dat domein waar het plaatje op stond doet het gewoon niet meer. Geen probleem van ZM. Dus andere locatie in je profiel opnemen of gravatar gebruiken. |
|
Raar dat anderen 'm dan wel zagen. Maar thanks ik kijk ff naar gravatar When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik zie hem wel op mijn desktop. Niet op mijn tablet en foon. ...niets is wat het lijkt... |
|
Fixed voor OWW When your people matter, menstrual health matters |
|
iedereen weer blij, lol "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik draai dan ook Wimdows op een Wimtel bak he... When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik zag het hem eerst ook nog gewoon. Zal wel met de cache settings van response van het plaatje te maken hebben. Dan heb je hem nog gewoon in de cache van je browser zitten. Maar met een harde refresh is die dan echt wel weg. |
|
When your people matter, menstrual health matters |
|
ZM-klok loopt 4 a 5 minuten voor. |
|
quote: Powertieke (en das ook bepaald geen prutser dacht ik) hetzelfde verhaal. Zichzelf aangeboden en nooit wat gehoord. Wie is eigenlijk verantwoordelijk voor de huidige site? [Dit bericht is gewijzigd door EINDBAAS op 05-10-2016 16:09] ...niets is wat het lijkt... |
|
Misschien iPims neefje die 'wel wat van computers weet'. |
|
Het oproepen van de Active Topics gaat sinds de migratie stukken trager. |
|
Kalloptuh. When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |