|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Zou nu weer goed moeten zijn. |
|
Active Topics lijkt sneller nu? When your people matter, menstrual health matters |
|
Wat een aanfluiting die voorpagina allemaal loze putten bij zm Optyfen gauw! |
|
Wilde wat mailen, maar ik krijg dit terug op mijn gmail: 454 cuda_nsu 4.7.1 <music@zwaremetalen.com>: Relay access denied ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
doe mij maar bart@zwaremetalen..... signature |
|
quote: Klopt, hebben wat gezeik met de mailserver. Stuur in de tussentijd maar naar verdelingenzm [aT] gmail ... Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Wij zijn weer live! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Hebben jullie eigenlijk geen concertagenda meer of kijk ik nou niet goed? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Nope, is met de nieuwe site geƫlimineerd. Was niet de moeite waard die aan te houden omdat hij nooit echt compleet was. Daarnaast leek ons dat andere sites (last.fm, facebook, bandsintown etc.) hetzelfde werk beter deden dan wij. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Sinds de nieuwe site al niet meer, nee? Kun je nagaan hoe vaak ik op de FP kom. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Het is me zojuist gelukt om Google reCAPTCHA op te zetten bij het registratieformulier op de frontpage. Dit zou er voor moeten zorgen dat het gespam afneemt/verdwijnt. Fingers crossed! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Jammer, wou net nieuwe gimpies hebben....... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Even contact op nemen met Fusion. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Die doet alleen nog maar Heels of Steel merchandise. Dat zijn niet bepaald gympies, maar stalen gothic-look hoge hakken gevallen. When your people matter, menstrual health matters |
|
Plak er een Nike sticker op. Nark ziet het verschil toch niet. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Helaasch... |
|
Dat werkt kennelijk net zo goed als het nieuwe drainage systeem op Wacken. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 11-08-2017 11:38] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Dan snap ik alleen die reclames voor sneakers niet. Laarzen was beter op z'n plaats geweest. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Met het registreren van een nieuwe gebruiker krijg je als nieuwe gebruiker een email met HTML div-jes and that's it. HTML rendering staat bij mij wel aan. [Dit bericht is gewijzigd door Karbeau op 17-07-2018 11:58] |
|
quote: Daar heb ik al een eerder bericht over ontvangen. Binnenkort kijken we er naar! Bedankt voor het doorgeven Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Op zich handig dat er lampjes gaan branden als er nieuwe berichten in een subforum staan, maar ze lijken vaker niet dan wel uit te gaan nadat je bij bent met de nieuwe berichten. Hoe zit het daarmee en is er iets aan te doen? |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |