|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
Apart, ik heb hetzelfde qua instellingen, alleen een 1280*1024 resolutie. Maar dat zal het niet zijn denk ik. Je moeder. |
|
Gedaan en het probleem blijft. Echter alleen wanneer het stukje tekst groter wordt dan 12 of 13 regels. Edit: quote: Dat reset de hoeveelheid zoom van heel de pagina en niet alleen van de tekst. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 13-09-2009 20:14] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik ben (op verzoek) ontmod, en sinds mijn status is aangepast kan ik ook onzin niet meer zien. ?? |
|
Uit het oog, ... Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Volgens mijn profiel ben ik jr member, met 41k posts weliswaar. |
|
Geen mod meer joh?? Je moeder. |
|
Scherp opgemerkt! |
|
quote: En ja, mod af? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ja, ik breng hier tegenwoordig per maand minder tijd door dan voorheen per dag, dus dan is stoppen wel een goed idee |
|
Opgelost sniksel Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
|
|
quote:Maar hoeveel zoom je dan wel niet? (Tekst en beeld?) |
|
Ik zoom amper. Alleen als geile plaatjes zo klein zijn dat je eigenlijk op een postzegel loopt te fappen. En dan nog zoom ik niet erg vaak want een blokkendoos is nou ook niet bepaald opwindend. Het tekstvlak op dit forum neemt ongeveer 50% van mijn beeldbreedte in beslag. Nja, ik leer er wel leven want zo vaak kom ik nou ook weer niet op de frontpage. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Dat "ZM Forum - Active topics" staat echt veel te hard. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 14-09-2009 22:41] |
|
quote:Hoe zo? Ben je bang dat je baas het ziet? |
|
quote: lol When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Daarom zit ik met mijn gezicht richting de deur. Genoeg tijd om dingen weg te klikken als er iemand binnenkomt. Niet dat er veel mensen binnen komen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Ja hoor, lekker internetten onder het containers trappen en colli beuken zeker. Niet iedereen werkt achter een computer natuurlijk, er zijn ook nog mensen die écht wat doen. |
|
Schappenvullers zeker ja .. |
|
quote: +1 |
|
Hehe. quote: Dat zijn toch geen collibeukers te noemen? |
|
|
|
Post nog eens een foto? Dan kan ik je gezicht verbouwen als ik je ooit nog eens tegenkom op een concert. |
|
5 mei bedreigingsdag IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |