|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
En ik kan nog steeds niet reageren. |
|
Tjsa, als je je misdraagt dan krijg je straf |
|
Iedereen krijgt 50 reactie punten. Bij elke reactie gaat er 1 punt af. Bij een moderatie komt er 1 punt bij. Of gaan er punten af vanwege gescheld of ander onnodig gezeik. Dus je hebt het blijkbaar nogal bont gemaakt. Want zover ik kan zien zijn alle posts gemodereerd. |
|
[1] 2 3 4 volgende onderin beeld doet het bij mij iig niet. VIESPEUK!!! |
|
Hier ook niet. Net als de pagina die daarop volgt. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Wellicht de review pagina nog wat meer opfleuren. De reacties vallen nu in het niets. Cijfer en recensent vallen amper op. |
|
Ik ben momenteel even zaken aan het fixen aangezien ik niet zelf de migratie naar de nieuwe server gedaan heb. Dus als er een probleem is graag vermelden: - Het probleem - In welke browser (liefst met versienummer) het probleem optreedt. - Op wat voor een Operating System. |
|
signature |
|
Afbeeldingen op de homepage doen het niet meer. Dit zal optreden in alle browsers. Het pad naar de afbeeldingen is verkeerd, een voorbeeld: http://zwaremetalen.com/wp-content/uploads/import-old-imageshttp://zwaremetalen.com/wp-content/uploads/2016/09/LO_M-C_500x500-100x100.jpg Dat zal http://zwaremetalen.com/wp-content/uploads/2016/09/LO_M-C_500x500-100x100.jpg moeten zijn denk ik? Even met een search&replace script het foute deel vervangen misschien? Dat zou kunnen met dit script: https://interconnectit.com/products/search-and-replace-for-wordpress-databases/ Now that is ridiculous, Dude. No one is going to cut your dick off. |
|
quote: Wordt aan gewerkt inderdaad Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Bij de Active Topics in ieder geval niet nee. Bij welke browser? Bij welke niet? Welk OS? Doet er niet toe bij foute links. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 20-09-2016 18:13] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Now that is ridiculous, Dude. No one is going to cut your dick off. |
|
quote:Ah ik dacht dat het bij de topics zelf was. Er gaat inderdaad wat mis bij "active topics". De webserver is vervangen door nginx (was apache). Het zou weer moeten werken. [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 22-09-2016 11:06] |
|
quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Wat is de frontpage ontzettend rommelig uitgelijnd zeg. ...niets is wat het lijkt... |
|
Ook het responsieve is maar zozo. Zeker wat type betreft is het het net niet. Slordig afgewerkt, net als het ontwerp zelf. Maar ja, als je een professional voor wie dit dagelijkse kost is niet eens fatsoenlijk antwoord stuurt op aanbiedingen om vrijwillig aan de slag te gaan (nee, ik bedoel niet mezelf), moet je het blijkbaar doen met tweede garnituur. Zeer mager resultaat na jaren van beloftes van een nieuwe fp. |
|
Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Mijn avatar plaatje is opeens foetsie? When your people matter, menstrual health matters |
|
Nee hoor, ik zie je avatar gewoon. Er zat trouwens een kever op mijn scherm, terwijl ik op de frontpage keek. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ik zie m nie wat zie jij? Dat anti blekkie verkeersbord? When your people matter, menstrual health matters |
|
5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Hier ook niet te zien. Niet dat ik het erg vind trouwens. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Hier is 'ie ook weg, nu de rest van dat Jehova-account nog. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Vreemd hoor. Ik zie niets.... iPim? When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |