|
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 | ||||
Auteur: |
|
|
WTF!!! ik sta als laatst gepost in het leng tsje topic, maar er is geen post??? signature |
|
Nee da;s de hele tijd al zo Edit:"Ik had er nu ook weer last van [Dit bericht is gewijzigd door Doomy op 22-12-2006 23:52] iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
ik wist dat ik niet flipte!!!!! en de naam van die bewuste Belgische grindcore band kun je om de een of andere reden niet posten (als ik dat doe dan slaat ZM weg op mn PC ) signature |
|
ja idd, het lukt echt niet heb het meerdere keren geprobeerd Leng tsjee toch???? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
inderdaad!!! leng dinges LOL kun je overal proberen! signature |
|
VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
LOL! playtime! hoe kan dat nu? signature |
|
Aaaarggghhh |
|
Wim kan ook helemaal niet meer posten in dat speltopic...en ik pawn hem er nu mee...mij lukt het telkens in dat topic... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
En waarom hier dan wel? De frustratie! |
|
quote:raaar, hypnos lukt het ook niet in DAT topic iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Of zijn jullie gewoon geband in dat topic? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Ik knip en plak telkens een tekst in dat topic, misschien heeft dat er wat mee te maken? Iig, ik ben er klaar mee, kga darten kijken, hehe. |
|
echt vreemd, een Belgenbanner of zo??? '''''' signature |
|
quote:Nu wordt het helemaal raar...nu verdwijnen zelfs posts van jou die ik heb gezien en er staat in Active Topics een andere tijd bij... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
wtf in de avond... weet je wel zo met een s en een aanhalingsteken en zo kun je ook niet meer posten signature |
|
Maar het rare is dus dat ik gewoon elke keer kan posten, behalve als ik ergens LENG-TSJEE probeer... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote:Damn... ja... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Leng Tch'e Met dubbele aanhaaltekens lukt het dus wel gewoon ' [Dit bericht is gewijzigd door Doomy op 23-12-2006 0:13] iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
leng tch"e signature |
|
quote: ik kan je niet quoten met aanhalingstekens??? signature |
|
quote:Nee er valt er 1 weg...had ik ook last van bij het aanpassen van mij post... ongeveer het zelfde als met ///// iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
test/ikels [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 23-12-2006 0:19] signature |
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |