|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
zo is dat??? hoor je het is een keer van een ander!! |
|
godverde.. ik had de naam procyon al tijden in mijn kop zitten voor een bandnaam... blijk jij um al te bezitten... shit shit shit, krijg trouwens nix gedownt van je site, want ik ben erg benieuwd (ben zelf Neptune Towers liefhebber) Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
no problem Markam als je nog vragen hebt, vraag maar hoor occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
quote: je moet voor muziek van procyon-x, bij het mp3 gedeelte zijn of http://artists.mp3s.com/artist_song/2092/2092330.html [Dit bericht is gewijzigd door Markam op 04-04-2002 20:46] |
|
ah heb radio contact gedownt, en ik ben zeer tevreden... maar dat komt waarschijnlijk omdat het nogal sterk verwant is met Neptune Towers, dat is dan ook het enige minpunt, tjeez wat je allemaal wel niet uit een synth kan halen zeg... Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: thnx, en het komt binnekort op cd zoals je waarschijnlijk wel gelezen hebt. |
|
quote: Wrong!!! De M1 was er vele jaren eerder.. |
|
**Schop!** Heb sinds een paar weken de MicroKorg in huis... Woei!! Klein van formaat, maar wat een sounds!!! Echt helemaal te gek... Prima via de PC te edit-en (ook via de MK zelf, maar dat gaat iets omslachtiger), vette filters, goeie vocoder... Aanrader! En ook errug belangrijk... Niet duur voor een complete synth! (500E) Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: zeg eeh, welk programma gebruik je om dat via de PC te editten? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
De MicroKorg Sound-editor... Down te loaden op http://www.korg.com... Werkt prima! Werkt geloof ik ook met de Korg MS2000! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Okeej, maar ik heb geen Korg. Ik heb een cheap-a$$ Yamaha PSR-310 Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Dank u, mijnheer Firefox. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Nou ja toetsenist wil ik me zelf niet noemen, maar ik heb vroeger wel wat keyboardlessen gehad en ik heb sinds enkele maanden weer een synthesizer (Korg X5D). Heb de laatste tijd helaas niet echt veel tijd gehad om te spelen en in de vrije tijd die ik heb gaat bas spelen meestal voor, dus ik ben een prutser op toetsen |
|
Hey gaaf! een synthesizer-topic! Ik zelf heb een roland EM-20 home-keyboard en een korg karma, het ding is geweldig! Wel jammer dat er geen sample-functie inzit, maar ach, ik werk nauwelijks met samples. Dus zo erg vind ik het niet. |
|
En anders hang je er een cheap-ass Akai samplertje aan.. Maar de Karma heerscht volgens mij als de pest.. Zijn mij alleen een beetje te duur af, nog steeds... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ja inderdaad, tegenwoordig kost zo'n workstation al rond de 2000 - 4000 en hoger... maarja, dan heb je ook wel een sound waar je u tegen kunt zeggen Iemand trouwens een idee welk programma het beste is om nummers op te nemen op je comp? |
|
Opnemen? Midi of audio? Ik gebruik Logic Audio Platinum 5.3, die pakt allebei.. Zitten ook goede effecten in om je uiteindelijke track uit te mixen.. Anders Wavelab 5, werkt ook prima! Zijn zo ongelofelijk veel programma's die dit doen.. Het is maar wat je fijn vind! En die workstations van zo ongelofelijk veel euro's.. Ik weet niet hoor, ik ben nog niet overtuigd! Wat ik al zei, als je 5 niet-zo-ongelofelijk-dure apparaten aan elkaar hangt heb je iets veel vetters, iets veel flexibelers.. Maargoed, het is natuurlijk net naar wat voor sounds je op zoek bent! Ik ga mee voor de bliepjes, bloepjes en rauwe scheurgeluiden, dus ik heb niks aan perfect klinkende piano's en strijkers.. Daar heb ik sample cd's voor die ik in mijn soft-sampler hang en aanstuur met mijn andere synths.. Werkt perfect! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
verkoopter soms nog iemand een betaalbaar keyboard? vriendin van me zoekt 1... Laat Het Heidens Vuur Nimmer Doven |
|
Hmm, ik heb nog wel een Technics KN400, als het voor een beginner is ? In principe mag je die voor een krat bier hebben als je 'm zelf ophaalt. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Ik gebruik Adobe Audition voor opnames, werkt ook erg lekker samen met m'n Guitarpod. Ik probeer nog aan Protools te komen, maar ik ga even wachten met de aanschaf van al te veel zaken tot ik m'n studio kan opzetten in de kamer naast me, dan kan ik pas bepalen hoeveel ik kwijt kan (mengtafel, ADAT, etc) [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Protools LE is gratis down te loaden.. Geloof ik.. Maar als je nog een hoop gear wil gaan kopen, al eens aan een Yamaha O1X gedacht? Jahjah, ik ga hem weer promoten.. Is namelijk een geluidskaart, midi-interface, digitale mengtafel en een control surface (voor bv logic, cubase of sonar) in 1! Heeft mij 1599 euro gekost, maar ze zullen ondertussen wel iets in prijs gedaald zijn gok ik.. Supermooie alles-in-1-oplossing! Geluidskwaliteit is perfect btw.. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Tegenwoordig is de setup gewijzigd naar een Korg Triton, Cubase SX Studio 3 met VSTs.. MIDItrackjes, audio-tracks voor de zang en gitaar.. werkt als een trein. (Ja, ik schop eens een oud topic omhoog..) [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
nou dan zal ik ook maar, gebruik nog steeds een roland kr500 en een korg X5D, maar ben ook overgestapt van adobe naar SX 3. oh en Reason, maar dat moest ik van Spectre proberen |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |