IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : synthesizers Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 07-10-2006 20:27 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Dat probeer ik hem ook al een tijd wijs te maken, koppig ventje is het he


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 07-10-2006 21:52 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Dat krijg je van al dat bomen knuffelen..

FRNNKKKKK! Masterkeyboard kopen, 88 gewogen toetsen, en verder niet zeuren.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 09-10-2006 9:09 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Ja jullie hebben gelijk, ik weet het

quote:
Op 7 oktober 2006 20:27 schreef spectre het volgende:
Dat probeer ik hem ook al een tijd wijs te maken, koppig ventje is het he
En mij ook een beetje je D50 aansmeren he

Maarreh, ja.. eigenwijs..
Deze komt vandeweek binnen voor 275

Vroegah veel mee gepield. Ach en voor't geld..


spectre
Usericon van spectre
Posted 09-10-2006 10:19 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Daar kun je geen masterboard voor halen enkel op USB, bet0r!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 09-10-2006 10:54 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 9 oktober 2006 10:19 schreef spectre het volgende:
Daar kun je geen masterboard voor halen enkel op USB, bet0r!
Cool :D Mooi wat centjes over nu hehe.

Ook ff goed gecheckt vantevoren, 16 vrij in te delen zones of als layers, schuifjes enzo als CC-controllers te gebruiken, poly-aftertouch (ofzo), iig breed te programmeren. En coole synthsounds. Natuurgetrouwe geluiden wat minder, maar dat boeit me niet zo. He'k wa in mien pc.

Hey maar jouw D50 klinkt ook erg gaaf joh (voor zn tijd enzo)! Ik kwam zo'n site tegen met allemaal MP3's van verschillende synths. Idd lekker spacy enzo. Had je die gast nog gemaild die dr een zocht? 'k Zag em nl. ook ergens voor 385eur te koop staan..


[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 09-10-2006 10:55]


spectre
Usericon van spectre
Posted 09-10-2006 11:21 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Nee niet gedaan. Ergens vind ik het zonde namelijk


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Daops
Usericon van Daops
Posted 09-10-2006 11:25 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Gave bak FRNK! Heb hier al jaren een D-10 als masterkeyboard. Zitten nog best vette basgeluiden in, maar gebruik hem eigenlijk toch alleen voor m'n plugins.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 09-10-2006 13:41 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Cool
quote:
Op 9 oktober 2006 11:21 schreef spectre het volgende:
Nee niet gedaan. Ergens vind ik het zonde namelijk
Hm ja kan me wel voorstellen. Gaat hard man met die prijzen..


spectre
Usericon van spectre
Posted 07-05-2007 9:37 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik ga me eens verdiepen in dit programma. Ik heb er in de SoS een review over gelezen en het lijkt mij exact wat ik zoek! Zelf lekker sounds bouwen en daarna expoteren als VST, lekker moeder!

check: www.synthmaker.co.uk

De prijs ervan is ook nog eens erg laag, heers.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 07-05-2007 13:21 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Zelf ook al eens met iets soortgelijks zitten spelen, Synthedit geloof ik.. Vond Reaktor uiteindelijk 100x beter, uitgebreider en de geluidskwaliteit was ook stukken beter! Maar wel erg gaaf om je eigen audio-path te bepalen enzo, en vol te rammen met waveshapers en distortions uiteraard

Edit: Synthedit is gratis overigens..

[Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 07-05-2007 13:21]


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


spectre
Usericon van spectre
Posted 07-05-2007 13:29 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Dit produkt schijnt net zo veelzijdig te zijn als Reaktor, maar dan met het pluspunt dat je van je creaties VST's kunt bouwen.. en dat vind ik een gave feature. Je schijnt ook codes te kunnen kloppen, voor de C++-nerds


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 10-05-2007 10:47 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Hmmm.. vraag me af hoe makkelijk het is om hiermee decent geluid te bouwen.. ben nu effe samples aan 't luisteren.

Edit: Hmmm, wel hippe shizzle. Niet zozeer voor samples, maar voor FX zie ik hier wel voordeel in..

[Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 10-05-2007 11:03]


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-05-2007 11:05 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik wil hem vooral checken om synths zelf te gaan maken.. Maar waar haal je die geluiden vandaan? Ik kan niets vinden.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 10-05-2007 11:05 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

http://www.synthmaker.co.uk/examples.html

Here ya go. Was wel effe zoeken, staat verborgen onder aan de pagina ("Made with SM").


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-05-2007 11:08 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Aha, VST's ja.. Ik wilde eigenlijk snel wat mp3's horen of zo hehe. Check ik deze VST's vanavond wel even.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 10-05-2007 11:11 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

MP3tjes staan erbij hoor. Staat een VST-knopje en een muziekknopje (in ieder geval wel bij de Marimka).


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-05-2007 11:20 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Gevonden, deze is overtuigend http://www.synthmaker.co.uk/table.html, even mee kloten binnenkort


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 30-07-2007 0:52 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik ben echt heel erg benieuwd naar de nieuwste versie van Reason, deeltje 4 alweer. Naast allerlei nieuwe handigheidjes zit er een nieuwe device in: Thor.
Nou kon je met de Substractor en Mälstrøm al aardig eigen patches maken, met Thor schijn je weer een stap verder te kunnen gaan, ik kan haast niet wachten! Eind dit jaar moet de nieuwe Reason 4 op de markt komen dus tot die tijd is het afwachten..


Thor


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 30-07-2007 1:13 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 7 juli 2006 14:54 schreef Judge M. het volgende:
Ik heb mijn eerder aangehaalde Trinity inmiddels niet meer (nog wel de flightcase. Kopen iemand? )
Ik heb hem nog steeds

Iemand?



FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 30-07-2007 1:14 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Cool [edit]@spectre

Ff wat sample'tjes gecheckt hier;
sample'tjes onderaan

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 30-07-2007 1:15]


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 30-07-2007 1:20 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

wow!


ik weet mn kerstkadootje!


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


spectre
Usericon van spectre
Posted 30-07-2007 1:22 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

hatsiekiedee..

Nun endlich ook tempowisselingen mogelijk in Reason! Dat scheelt me een bult omreken werk . Die Regroove mixer lijkt me ook ideaal om geprogrameerde stukken wat meer jus te geven.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 30-07-2007 1:27 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

ha ik zit net ook die demo te kijken....

teringgoed allemaal!


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 30-07-2007 11:42 by Borthulaz Wijzig reactieProfiel van BorthulazQuote dit bericht

Hehe monsterlijk is dat toch.

Trouwens, SpecThor, heb je DFH Superior al helemaal binnen?



spectre
Usericon van spectre
Posted 30-07-2007 11:43 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2007 11:42 schreef Borthulaz het volgende:
Hehe monsterlijk is dat toch.

Trouwens, SpecThor, heb je DFH Superior al helemaal binnen?
jis!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen