|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Sexy |
|
quote: De mac versie? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
crossbrowser.... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Mac en pc dus? Zoja, who can hook me up? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
10 dvd's vol yo Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Wat de modderfokkende fok Hm, lief kijken en hopen dat je een dvdtje fikt gaat een beetje ver dus Niet wegpleuren, en mocht je ooit met je portable HD langs Varsseveld komen dan kom maar even een bak koffie doen Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Onze toetsenist gebruikt een Roland GW-7, en hoewel ik verder geen verstand heb van keyboards kan ik wel zeggen dat er een supergaaf geluid komt. |
|
|
|
Sinds gisteren binnen: EWQL Symphonic Orchestra (Gold Edition). Hell yeah. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Dealtje gesloten; Binnenkort Yamaha CS1x in huize FRNK. samples; http://jexus.id.uw.edu.pl/WCOG_Yamaha_CS1x.mp3 Spacen dus |
|
quote: Ghehe, die heb ik ook gehad... Vond hem in het begin helemaal te gek en nog geen week later was het puur en alleen mijn masterkeyboard geworden.. Kunt helaas zo goed als niks aan je sound editen! Maar al met al best geinig bakje voor heel wehnâg Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ik wou ook eerst een nieuw masterkeyboardje halen, en toen dacht ik dat ik beter zoiets als die cs1x kon halen, krijg ik dr nog een bak geluiden die me aanspreken bij ook! Voor hetzelfde geld [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 19-09-2007 19:06] |
|
Daar issie idd top voor! Zelf op zoek naar een Clavia Micro Modular, wát een geil bakkie is dát zeg! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
'k Zit er naar te luuster'n! > http://www.clavia.se/MP3s/MP3%20files/select%20edit.mp3 Klinkt te gek ja |
|
Ghehe, mjah mooie is dat je daarmee álles kan maken! Via je PC kun je allemaal modules aan elkaar hangen om zo je eigen synth of effectenbak te ontwerpen.. Allemaal modules als oscillatoren, filters, overdrives, envelopes, modulaties, lfo's, die je compleet naar eigen inzicht aan elkaar kunt koppelen en kunt opslaan in het bakkie.. Schijnt ook érg vet te zijn als gitaar-effect! Tip? Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Klinkt als leuk ja Ik zat toevallig vanavond al te denken om me eens gitaar+synth tegelijk aan te gaan leren. Vroeger ooit es mee begonnen. Pittig, dat wel hehe. Sadist ftw |
|
quote: Oppassen dat je niet té goed word he |
|
Drummen, gitaar spelen en sjekkies pielen tegelijk, dat lijkt me wel een mooie Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Nog 2 nachtjes slapen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ook maar aan de officiele versie... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Tuulk. Maar eerst testen of de veranderingen daadwerkelijk bruikbaar zijn. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ik vond van wel... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 25-09-2007 10:40] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
iemand ervaring met een novation k-station? en zou dit het geld waard zijn? en zijn er alternatieven die goedkoper zijn? het gaat me dan vooral om vage effecten en geluiden creeeren. en ben verder een n00b op dit gebied dus google kon me ook niet echt helpen Je moeder. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |