|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Nieuwe Darkthrone? Heb ik iets gemist? |
|
quote: Ja, heerlijke plaat spelfout weggehaald... |
|
De nieuwe Nile, Nox en King Diamond zijn me goed bevallen, tegenvaller vond ik de nieuwe Aborted (doe es echte riffs ipv eentonig ritmisch aan te slaan!). [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-08-2007 17:02] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Kanshebbers: Kroda - Fimbulvinter Therion - Gothic Kabbalah Swallow The Sun - Hope Vital Remains - Icons Of Evil Type O Negative - Dead Again Rome - Confessions D'un Voleur D'ames Nile - Ityphallic Lifelover - Erotik Dark Tranquillity - Fiction Abigor - Fractal Possession Tsja, nog niet een geweldig jaar eigenlijk, met uitzondering van Kroda (beste black ontdekking sinds jaren) en Therion (beste plaat ooit van deze band) Gelukkig is er nog een stapel platen die ik nog moet gaan beluisteren en komt de nieuw Primordial nog uit. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
hmm dat Kroda klinkt zeker niet verkeerd nee! Ik zal eens een volledige plaat proberen Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Zeker doen! Gaat je vast niet tegenvallen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
In willekeurige volgorde (tot nu toe): Behemoth - The Apostacy Aborted - Slaughter & Apparatus: A Methodical Overture Control Human Delete - Terminal World Perspective Dark Tranquillity - Fiction Vital Remains - Icons Of Evil Dimmu Borgir - In Sorte Diaboli Devious - Domain Legion Of The Damned - Sons Of The Jackal Maar ik moet nog een hoop (beter) luisteren dus er kan nog een hoop veranderen.. |
|
quote:Wat kan ik verwachten van Kroda? Wat van muziek is het? Helvete: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ja super cd, komt zeker in mijn top 10! |
|
slijmbal Fuck the world and fuck you |
|
quote: |
|
Maakt weinig indruk hoor. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Was ook niet m'n bedoeling om indruk te maken.. Ontopic: Misschien maken de nieuwe van Obituary, The Absence, The Project Hate, Detonation of Marduk ook nog wel een kans.. [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 19-08-2007 21:35] |
|
quote:O. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Post de volgende keer dan niks, had ons nu al twee overbodige posts van jouw kant bespaard. |
|
quote:Hehe. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ja ik was 'm net ontopic aan het editten.. Had het even niet door dat ik nogal offtopic ging.. Sorry hoor.. Edit: En ondertussen heeft Mental al vijf onzinnige posts.. [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 19-08-2007 21:40] |
|
LOL. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Met de vinger naar iemand anders wijzen is wel een beetje kinderachtig. |
|
Maar ze heeft WEL gelijk. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Wil je zo graag billenkoek dan? |
|
nah, heb pas nog een ban gehad, laat maar zitten, ben al weg. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Als je gaat zeuren dat anderen ontopic moeten, doe dat dan zelf ook.. |
|
quote: Nogmaals... Met de vinger naar iemand anders wijzen is wel een beetje kinderachtig. JIJ bent niet de aangewezen persoon om mij te vertellen wat ik moet doen. |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |