|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat nou halveliters?! MEER |
|
Project: Failing Flesh - The Conjoined Wat een superplaat! Het is vrij lastig te omschrijven, maar ik zou het industriële brute death metal noemen. http://www.myspace.com/projectfailingflesh Denk aan een soort geschifte combinatie van Ephel Duath, Meshuggah, Strapping Young Lad en Morbid Angel. |
|
quote: Klinkt goed. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Legion Of The Damned - Sons Of The Jackal Swallow The Sun - Hope Warning - Watching From A Distance Machine Head - The Blackening Die zullen er bij mij zeker wel in terechtkomen |
|
quote: Woohaa! Interessant De nummers op de myspace klinken ook behoorlijk overtuigend. Ik ga eens op zoek naar de complete CD om te kijken of het niet misschien te eentonig wordt voor mijn smaak, maar volgens mij ga ik dit gewoon heel vet vinden! Edit: Ze doen eigenlijk een beetje wat Daath ook probeert, gewoon goede brute death metal maken, met electronica eronder. Alleen vind ik het hier wel goed uitgevoerd en bij Daath maar matigjes. Dit blijft echt bruut, de electronica maken de boel niet soft en maken het geheel wat experimenteler. Checken dit! [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 22-03-2007 18:21] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Hmm, in ieder geval: Dark Moor - Tarot Heavenly - Virus Masterplan - MK II Rotting Christ - Theogonia Verder zien we het wel, maar iig niet de nieuwe Manowar.. [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 22-03-2007 18:18] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Mael Mordha!! |
|
quote: Vond ik tegenvallen. quote: Well D'Oh. Gayowar is kut. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Blueprint op 20-05-2007 17:00] |
|
Moonsorrow is dus toch erg goed bevallen zo te lezen. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Ik zit nou op: The Berzerker - Animosity Swallow The Sun - Hope Dying Fetus - War Of Atrittion Leng Tch'e - Maramus Nog veelste weinig geluisterd van dit jaar... |
|
So far: Villains - Drenched In The Poison Knives Ov Resistance - Prisca Spientia Dälek - Abandoned Language Dodsferd - Fucking your creation Jesu - Conqueror Lifelover - Erotik Grimfaug - Defloration of Life's Essence Ignatz - II Ghost - In Stormy Nights |
|
Ah, nieuwe Jesu maar eens uitchecken dan iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Nieuwe Dimmu, nieuwe Marduk, nieuwe Susperia iig. Ik heb goede hoop op een vet nieuw album van Mayhem en (in iets mindere mate) van Immolation. En laten we vooral de nieuwe Anathema niet vergeten. Waar blijft de nieuwe Augury?? Moet ook wel een knaller worden volgens mij. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
De volgende kunnen alvast op de lijst: Beneath the Massacre - Mechanics Of Disfunction Nox - Ixaxaar "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: die Ignatz is goed hé! ik ga eens verder bands uit dat (K-RAA-K)³ label checken, Kiss The Anus of A Black Cat is ook al goed, wat ik er tot nu toe al van gehoord heb! |
|
Kiss The Anus of A Black Cat verwacht ik binnenkort, had gelezen dat het wat latere Current 93-esque is? |
|
quote: *schopje* Die nieuwe van Beneath The Massacre is ook gaaf ja |
|
quote: ik weet niet, ik heb Current 93 nog nooit gehoord eigenlijk, maar als het lijkt op KTAOABC (:p) dan moet ik het toch maar eens gaan checken . |
|
nieuwe Dying Fetus, Vomitory, Daath, Aborted..maar nog te vroeg voor een lijstje. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Hmmmm... 'Tup'? Doet me toch denken... Las m'n opa vroegah altijd voor ..."Hate can only create more hate"... |
|
Jeugdsentiment. *pinkt traantje weg* ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: + 1 Ik heb hier volgens mij nog twee van die boekjes staan |
|
Tot nu toe heb ik al een beter gevoel over 2007 dan over 2006 In willekeurige volgorde Furze "UTD" cd Lunar Aurora "Andacht" cd Type O Negative " Dead Again" cd Onslaught "Killing Peace" cd Cirith Gorgor "s/t" cd En de nieuwe Machine Head komt er misschien ook nog wel bij. Moet 'm echt nog een aantal keer beluisteren want ik zit er nog niet echt in. don't mistake lack of talent for genius |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |