|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik vermoed ook dat velen niet meer weten dat ie dit jaar is uitgekomen. Van januari ofzo was die zeker? Faustian Spirit of the Earth |
|
Gatver, wat een resem aan ijzersterke releases dit jaar!!! 2 namen erbij die'k errug sterk vind!! Of ze de jaarlijst gaan halen zien we nog wel want de black metal zou deze jaarlijst sterk kunnen overheersen Chaosphere - Reign in chaos Divine Heresy - Bleed the fifth Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: Deze lijst nog eens update NU: Marduk - Rom 5:12 Ensiferum - Victory Songs Vital Remains - Icons Of Evil Behemoth - The Apostasy Destruction - Thrash Anthems Turisas - The Varangian Way Nile - Ithyphallic Obituary - Xecutioner's Return Helloween - Gambling With The Devil Dark Tranquility - Fiction [Dit bericht is gewijzigd door MetalViking op 21-09-2007 22:12] Verlekkerd op dood metaal |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Blueprint op 01-11-2007 0:53] |
|
quote: Ik mis Moonsorrow in uw lijst! Dat zou hem beter maken |
|
Update: 1. Mayhem – Ordo Ad Chao 2. Akercocke – Antichrist 3. Marduk – Rom 5:12 4. Finntroll – Ur Jordens Djup 5. Enthroned – Tetra Karcist 6. Behemoth – The Apostasy 7. Nile – Ityphallic 8. Limbonic Art – Legacy of Evil 9. Legion of the Damned – Sons of the Jackal 10. Rotting Christ - Theogonia 11. Dimmu Borgir – In Sorte Diaboli 12. Aborted - Slaughter & Apparatus: A Methodical Overture Faustian Spirit of the Earth |
|
updeet: 1. Darkthrone - F.o.a.d. 2. Volbeat - Rock the rebel/metal the devil 3. Middian - Age eternal 4. Municipal Waste - The art of partying 5. Shining - V: Halmstad 6. Darkthrone - NWOBHM 7. Marduk - Rom 5:12 8. Kaiser Chiefs - Yours truly, angry mob 9. Mayhem - Ordo ad chao 10. Type O Negative - Dead again Middian was ik al helemaal vergeten. opgezet en bedacht wat een vette plaat het is. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
quote: Ondertussen zijn die Nile en Limbonic Art The Apostasy ook al voorbijgestoken. Pfffffff het is moeilijk kiezen dit jaar [Dit bericht is gewijzigd door cataclysm child op 03-10-2007 1:41] Faustian Spirit of the Earth |
|
Wees gerust.. je hebt nog een meer dan 2 maanden Inter faeces et urinam nascimur |
|
Goddammit, ik mag wel fiks gaan snijden in de platen die ik top 10 waardig vind... Top 30 dit jaar? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Hmmm wordt ene moeilijke dit jaar Down zal er iig in staan ... High on Fire, even kijken uit welk jaar Ashram komt ... Hmm en cd lijst eens bekijken ... |
|
Jup.. niet veel mega platen imo maar de genen die ik heb gehoord zijn Neurosis - Given To The Rising. Weedeater - God Luck & Good Speed. High On Fire - Death Is This Communion Down - Over the under OM - Pilgrimage Ik wacht nog op DE grindplaat van dit jaar... nog niet veel soeps gehoord totnu.. En mega siked voor dit project al zal dat dit jaar waarschijnlijk niet meer uitkomen: " SHRINEBUILDER project with Chris and Al of OM and Scott from NEUROSIS." [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 03-10-2007 12:44] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Shining Silver Skies komt uit 2006. Wel een gave cd trouwens. |
|
quote: Zeker |
|
quote: Zo even mijn lijste ge-update, er is weer erg goed spul uitgekomen en daar komt bij dat ik vaak veel vergeet op te noemen Rise To Ruin heb ik nog steeds niet, weiger ik ook te downloaden voordat ik hem kan kopen, maar zal vast wel in dit lijste komen als ik hem heb.... Voor Endstille's Reich en Laat Alle Hoop Varen zal hetzelfde gelden [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 03-10-2007 16:52] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Echt heel veel doom-toppers tel ik ook niet dit jaar. |
|
quote:Me neither, Funeralium vind ik dan wel weer lekker .. maar echte toppers ... hopelijk komt nieuwe esoteric nog voor 31-12 |
|
quote: Idd, de nieuwe Darkthrone en Anaal Nathrakh moeten er zeker nog bij. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Verwacht niet teveel van de nieuwe Endstille... We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Want? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik vind 'm behoorlijk minder dan voorgaand werk. Muzikaal gezien is 'ie lekker, maar het is saai geheel. Het is me nog niet gelukt om 'm in één keer helemaal af te luisteren. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Ajoh?! Het zal mij benieuwen dan. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: En de nieuwe Enthroned is ook heerlijk |
|
quote: Dat is ook ene zeer heerschend schijfje, inderdaad! |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |