|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Er is al zoveel gaafs uitgekomen in 2007: After Forever - After Forever Antimatter - Leaving Eden Bokor - Anomia1 Chimaira - Resurrection Daath - The Hinderers Deadlock - Wolves Devin Townsend - Ziltoid The Omniscient End, The - Elementary Furious Styles - Life Lessons Hacride - Amoeba Heideroosjes, De - Chapter Eight The Golden State Kekal - The Habit Of Fire Machine Head - The Blackening Mors Principium Est - Liberation = Termination Neurosis - Given To The Rising Norah Jones - Not Too Late Porcupine Tree - Fear Of A Blank Planet Project Failing Flesh - The Conjoined Psyopus - Our Puzzling Encounters Considered Trail Of Tears - Existentia Volbeat - Rock The Rebel, Metal The Devil |
|
NU al en top 10, Homo's |
|
Heej, kom je hier alleen maar om te flamen, pisnicht? Doe ff normaal. |
|
Ik zal leren om me normaal te gedragen anders is mijn carriere hier zo voorbij. [Dit bericht is gemodereerd door Snaack op 26-04-2007 21:33] |
|
quote: Dit vat ik niet echt. Ik vond het vorige album erg lekker maar daar was ik toen-der-tijd een van de weinigen in. Dit nieuwe album vond ik een enorme tegenvaller, ik vind het veel te poppy. Maar dit blijkt bij veel mensen wel enorm in de smaak te vallen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Jeetje, ik had bij mijn ouders moeten blijven wonen, heb nog geen titel uit 2007 kunnen aanschaffen... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote:Hmm vind de nieuwe ook een stuk beter dan Earth.Revolt eigenlijk. Zangeres Sabine heeft inderdaad een groter aandeel, maar "poppy" zou ik het niet willen noemen. Het songmateriaal is gewoonweg sterker dan op het debuut en het luistert lekkerder weg. Maar da's mijn mening. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
het is een bizar jaar want er is zowaar een cd uitgekomen van machinehead die ik zeer goed vind. verder komt de nieuwe van chimaira zeker op mijn jaarlijst. de nieuwe van after forever is ook niet verkeerd trouwens. nu nog mayhem, dimmu borgir en marduk nog eens uitsjekken. oja, ik heb ook hoger verwachtingen van de nieuwe candlemass |
|
Voorlopig met stip op nummer 1: Paradise Lost spelfout weggehaald... |
|
Je hebt 'm net binnen! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Bij het intro wist ie al genoeg! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Moet nu alleen de twee laatste nummers nog, maar ik kan idd wel janken vangeluk, wat een fijne plaat! spelfout weggehaald... |
|
Ga eerst maar eens de nieuwe Shining luisteren en kom dan maar terug. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
ik heb nog niks gekocht van dit jaar... maar ik denk dat ik de nieuwe van chimaira ga kopen en ik ga zeker de nieuwe van DevilDriver kopen! *wacht ongeduldig* |
|
In willekeurige volgorde een paar toppers tot nu toe: Mayhem - Ordo Ad Chao Marduk - Rom 5:12 Monstrosity - Spiritual Apocalypse Sauron - The Channeling Void Dimmu Borgir - In Sorte Diaboli (nog niet binnengekregen maar ik ga er gewoon vanuit ) Vomitory - Terrorize Brutalize Sodomize Throne Of Katarsis - An Eternal Dark Horizon Vital Remains - Icons Of Evil Naglfar - Harvest Dark Tranquillity - Fiction Novembers Doom - The Novella Reservoir Chimaira - Resurrection Watain - Sworn To The Dark ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
1. Pain of Salvation - Scarsick 2. Mayhem - Ordo Ad Chao 3. Marduk - Rom 5:12 4. The Ruins Of Beverast - Rain Upon The Impure 5. Vital Remains - Icons Of Evil 6. Rotting Christ - Theogonia 7. Naglfar - Harvest 8. Serpentcult - Trident nor fire 9. Watain - Sworn to the Dark 10. Dimmu Borgir - In Sorte Diaboli When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Mayhem doet het wel goed als ik de lijstjes zo eens bekijk!!! toch de nieuwe van hen een sjekken |
|
Godver, wat moet ik nog allejezus veel beluisteren.... spelfout weggehaald... |
|
quote: WTF, alsof dat een criterium is. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: tuurlijk, wel om eesn te gaan beluisteren. het maakt een mens toch nieuwsgierig als opeens zoveel mensen een plaat OK vinden?? en als me dat "true"punten kost, dat risoco neem ik dan maar |
|
*trekt true-punten af* Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: die staan bij mij al vet in de min. dit kan er ook nog wel bij |
|
Die Mayhem is de eerste die er bij mij weer uit duikelt als er een betere plaat langs komt, dat gaat ook wel gebeuren, zo goed is ie nou ook weer niet...vond de vorige beter.. |
|
quote:Bij mij is nu Kolo - Kolo meteen de top 10 in geschoten, wat een heerlijke plaat Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |