|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
misschien is Vreid uit 2006, dat weet ik niet zeker. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
+ Lunar Aurora Impiety Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik kom nu hierop: 1. Moonsorrow – V: Hävitetty 2. Behemoth – The Apostasy 3. Ensiferum – Victory Songs 4. Symphony X – Paradise Lost 5. Månegarm – Vargstenen 6. Nile – Ithyphallic 7. Control Human Delete – Terminal World Perspective 8. Watain – Sworn To The Dark 9. Dimmu Borgir – In Sorte Diaboli 10. Finntroll – Ur Jordens Djup Ik denk niet dat hij nog veel gaat veranderen. |
|
quote: Jij bent een flinke BM liefhebber geworden Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Coldworker kan ook bij de lijst. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Iemand enig idee wanneer de nieuwe Darkspace uitkomt? come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
quote: Ik zal eens kijken. quote: Die Lunar Aurora moet ik nog luisteren, ben benieuwd naar Impiety. quote: Mede dankzij jouw tips. |
|
quote: http://www.kerrazy-torrents.net/index.php?showtopic=96984&hl=terminal Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ha, kom jezelf met een torrent aan zetten Ik had hem al gevonden daar niet van Hopelijk kan ik er zaterdag bij zijn, dan kan ik hem kopen en eens zien hoe het er live aan toe gaat. |
|
quote:Is uit 2007 Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Nice list! |
|
quote: Mss die Dimmu met die Finntroll switchen? Faustian Spirit of the Earth |
|
Nieuwe kanshebbers die ik volgens mij nog niet genoemd heb: Shining - V - Halmstad Deathspell Omega - Fas - Ite, Maledicti, In Ignem Aeternum Detonation - Emission Phase Marduk - Rom 5:12 Nile - Ithyphallic Anaal Nathrakh - Hell is Empty, And All The Devils Are Here (nog niet uit) The Project Hate MCMXCIX - In Hora Mortis Nostra (nog niet uit) |
|
quote: Nee, het zijn beide goeie platen, maar ik vind die Finntroll wat betreft hun oudere werk in verhouding minder dan die Dimmu t.o.v. de rest. Hoewel dat natuurlijk niet afdoet aan de muziek, anders stond hij niet in de top Vage redenatie misschien en uiteraard slechts mijn opinie, maar vandaar. quote: [Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 18-09-2007 8:51] |
|
Tsja, bij mij staat die Dimmu zo laag omdat hij imo wél veel minder goed is in vergelijking met hun oudere werk. En Ur Jordens Djup vind ik met de luisterbeurt leuker en leuker worden. Hij is in m'n lijstje ondertussen al een plaatsje gestegen Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Ik vind dat er dit jaar eigenlijk heel veel goede albums zijn uitgekomen van bands die het allemaal al eens beter hebben gedaan (bv. Iced Earth, Dimmu Borgir, Manowar, Megadeth, Dream Theater, Riverside). Maar bij gebrek aan een echte topplaat staan zulke dingen vooralsnog bovenaan bij mij. |
|
Ach ja, de nieuwe Limbonic Art, Anaal Nathrakh en Darkthrone komen er ook nog aan Faustian Spirit of the Earth |
|
okee... volgens mij had ik al een lijstje, maar toch maar even een nieuwe: 1. Darkthrone - NWOBHM 2. Volbeat - Rock the rebel/metal the devil 3. Shining - V: Halmstad 4. Marduk - Rom 5:12 5. Municipal Waste - The art of partying 6. Kaiser Chiefs - Yours truly, angry mob 7. Type O Negative - Dead again 8. Vreid - I krig 9. Lifelover - Erotik 10. Mayhem - Ordo ad chao waarschijnlijk komt die nieuwe Darkthrone full-length er ook nog wel in, en die Anaal Nathrakh, als het even meezit, ondanks die achterlijke titel. nieuwe Ion Dissonance valt er net buiten, Dimmu Borgir en Watain vechten om een plaatsje op de nummer 1 van de slechtste platen. wat een rommel. edit: nieuwe Cirith Gorgor ook nog niet gehoord, maar als het maar een beetje in de lijn van Firestorm Apocalypse ligt is het niets voor mij. [Dit bericht is gewijzigd door astathica op 20-09-2007 12:48] www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
Over smaak valt niet te twisten maar het verbaast me wel een beetje dat de laatste van Therion niet of nauwelijks genoemd wordt. Ben ik de enige Therionfan hier? Vinden de andere Therionfans het een tegenvaller? |
|
1. Alcest - Souvenirs D'un Autre Monde 2. Imindain - And the living shall envy the dead 3. Chimaira - Resurrection 4. Arch Enemy - Rise of the tyrant 5. Graveworm - Colatteral defect 6. High On Fire - Death Is This Communion 7. Tomahawk - Anonymous 8. Finntroll - Ur Jordens Djup 9. Candlemass - King of the grey islands 10. Volbeat - Rock the rebel/metal the devil Och ! Ik sprokkelde enkele herinneringen. |
|
quote:Ik heb hem nog steeds niet gehoord |
|
quote: +1, alleen slechts wat flarden.... spelfout weggehaald... |
|
quote: Ik vond 'm inderdaad niet zo heel indrukwekkend. Nou zou ik mezelf niet meteen een fan noemen, maar wel een liefhebber. |
|
1. Blotted science - machinations of dementia 2. Devin townsend - Ziltoid the omniscient 3. In battle - kingdom of fear 4. Nile - Ithyphallic 5. Cephalic carnage - Xenosapien 6. Disavowed - Stagnated Existence 7. Aeon - rise to dominate Zoiets |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |