|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
en dit jaar GEEN MASTODON signature |
|
Niet janken en opschieten, Jenje. Godverdomme! |
|
Sterf aap |
|
quote: Neuqen? |
|
quote:True true, maar om daar een top 10 van te maken ... |
|
Down, Colosseum, Morningside, Neurosis, Yakuza (?), Ghost Brigade, Funeralium,... mot ik dit top 10 nou voor je maken dan?? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: als je niet alleen in metal termen denkt was het een topjaar eigenlijk.. |
|
quote: Ligt eraan welk metal-genre, voor de BM is dit echt een top jaar. |
|
+1 ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:Zelfs ik heb dit jaar een paar doom releases aangeschaft. En ik heb ook meerdere sterke death metalplaten voorbij horen komen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Jan is beroepszeikerd, dat is toch bekend Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Evoken, Worship... Ik help ook even I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Nieuwe Evoken nog steeds niet gehoord zeker? |
|
quote:Zekersch! Abigor, Lunar Aurora, Deathspell Omega, Krohm, Mayhem, Limbonic Art, Farsot, Watain, wat een jaar weer... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Donders, nee, zo eens bestellen ... Mooi, nu dus weer flinke lijst zooi waarvan ik er slechts 10 in een lijst mag zetten |
|
quote:Stuk voor stuk tegenvallende platen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Die laatste naam in ieder geval ja. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:Pfja, maar ik heb dan ook niet zo'n overontwikkelde smaak als jij he Kwellemans En ik vergat Alcest natuurlijk te noemen Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ah, ook hooked geraakt aan Farsot? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote:Yep. Verdammt lekkere plaat dat Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Die Alcest snap ik nou helemaal niet. Een plaat vol zelfmedelijden en quasi romantisch gekweel. Nee, geef mij dan de platen maar die jij hiervoor omschreef. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ja, maar jij bent ruw bolster blanke pit he ... Vind Alcest leuk schijffie .. maar heb beter gehoord .. Mag de 3cd van tenhi erin? Onuitgebracht spul ... |
|
Alcest is geniaal. |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |