|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
haal ik wel, bel of sms ff dat nr! ik ga nu shoppen! |
|
done! Je moeder. |
|
vette cd, iedereen kopen! Je moeder. |
|
hehe thanks dude je bent de eerste die em heeft trouwens op mij na dan en waarschijnlijk een paar lui in singapore maar toch! |
|
haha nice vette shit iig, zowel jullie helft als die van collision. leuk gebruik van samples ook Je moeder. |
|
Hey Mart, wil hem ook wel graag, zie ik je morgen op bevrijdingsfestival? (Angelique hier) |
|
Hoeveel kosten de CD's? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Hey, beter drop je even een myspace message loop morgen wel ergens rond maar waar |
|
Wadde? Naja, even vriendjes maken dan. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
hehe dat was een reactie op scorceress. Ze kosten 11 euro incl verzendkosten. |
|
Oh, hahaha. Ik begreep er al geen reet van Nou ja, in ieder geval hebben jullie weer een vriendje erbij Ik regel het verder even via de MySpace message die je gestuurd hebt, komt goed! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: haha gaaf! nouja, ik kan je vertellen dat jullie goed je best hebben gedaan hoor! Je moeder. |
|
DR DOOM.. Een beetje gestolen van de eerste strip-grinders PUSKE & PISKE http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/827168 |
|
Hehe, ruig! Dr. Doom is alleen wat ruiger, ook al word hij in die laatste film niet al te ruig neergezet maar gelukkig zijn er strips |
|
gisteren de split gekregen.. weer zeeeeeer fijne shit! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Thnx jim, laat nog even weten of het de 27ste goedkomt! |
|
dat wordt 2x chaos eerst maar es ff verkassen naar tsjechie (obscene extreme) om het vervolgens 2mnd later nog es (on)rustig over te doen tijdens occultfest! chaos gegarandeerd! [Dit bericht is gewijzigd door despondency op 07-05-2008 8:48] Your mother ate my dog! |
|
te gek man, we spelen waarschijnlijk heel erg laat op de zaterdag op Obscene extreme |
|
quote: dan zie ik dat als een challenge om jullie nog (enigszins bij kennis) mee te maken!! maar ik doe me best Your mother ate my dog! |
|
|
|
godverdomme Joris drumcams rule hehe |
|
Oh yeah!! |
|
hij kwam net weer langs in de shuffle, goeie shit! Je moeder. |
|
Kijk, zó hoort dat! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |