|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
True, maar er kan toch wel 5 minuten gewacht worden, of heeft elke boeker waar jullie contact mee hebben zo'n hevige vorm van ADHD dat hij/zij écht niet kan wachten? Zal e.e.a. op de Myspace pleuroxelen. Bruce Banner |
|
mijn nummer staat wel op onze myspace, bel me maar ff dat internet geleuter word ook niemand vrolijk van! |
|
Ok. Bruce Banner |
|
mag nu ook wel hehe |
|
Wordt me iets te duur; zit in Duitsland. Ik bel je deze week nog wel even. Bruce Banner |
|
prima deluxe |
|
Nieuwe review met dank aan: http://www.realrock-radio.com/ Reporter: Tristan Sievers DrDoom - DrDoom Deze relatief nieuwe band is hard op weg om de Nederlandse podia te veroveren. De bandleden zijn zeker geen onbekenden, aangezien het hier gaat om leden en ex-leden van de bands Elexorien, Greyline, My Great Devastator en Seizure. Op moment van schrijven is de band alweer druk bezig met nieuwe opnames voor een split-cd met de band Collision. Wij zullen het vooralsnog moeten doen met de zelfgetitelde mini-cd, waarop DrDoom ons een verfrissende mix van grindcore, death metal, black metal en diverse andere invloeden ten gehore brengt. Daarbij wordt de aandacht voor afwisseling, voortdurende intensiteit en agressie niet uit het oog verloren. Bij het opzetten van deze cd valt meteen een ding op: de heldere, krachtige en vol klinkende productie. Alle instrumenten zijn goed van elkaar te onderscheiden en onderling is alles perfect op elkaar afgestemd. De goede productie gaat gelukkig niet ten koste van de sfeer. Daarnaast heeft het gitaar- en basgeluid een warm en helder karakter. Speciale vermelding verdient toch wel het superstrakke en gevarieerde drumwerk dat als een goed geoliede machine uit je speakers knalt, en van begin tot eind niet aan kracht inboet. Voor een eigenproductie is de kwaliteit van deze cd van een hoog en professioneel niveau. Hoewel de lengte van de nummers aan de gebruikelijke korte kant zijn heb je niet het idee dat de nummers daadwerkelijk zo snel voorbijschieten. De nummers vormen een samenhangend geheel en gaan niet vervelen, iets wat je in dit genre tegenwoordig niet al te vaak tegenkomt. Er zit veel afwisseling in de riffs en muzikale passages. Tempowisselingen zijn meer regel dan uitzondering. Naast het feit dat de meeste nummers voornamelijk een up-tempo karakter hebben, is er een enkele keer eveneens ruimte voor langzamere passages, hetgeen mij persoonlijk wel bevalt. Ook de melodische, instrumentale intro blijft iedere keer weer een genot om naar te luisteren. De opvallend hoog en schor klinkende vocalen van zanger Eli, welke overigens geen afbreuk doen aan intensiteit en agressie van de muziek, zijn een welkome afwisseling in het traditionele veld van grunts en screams. Als ik een omschrijving zou moeten geven van de zang: het is alsof de zanger letterlijk zijn longen uit zijn lijf schreeuwt en in theorie geen keel meer over moet hebben. Ongetwijfeld zullen er ook mensen zijn die niet van dit soort vocalen gediend zijn. Pech voor hen zou ik zeggen, want deze vocalen dragen juist bij aan de emotie en agressie die deze muziek kenmerkt. De verstaanbaarheid zou een puntje van kritiek kunnen zijn, maar ik denk niet dat iemand daar wakker van zal liggen. Al met al is dit een zeer geslaagd debuut. Het is misschien niet voor iedereen even toegankelijk, omdat er bij een eerste luistersessie nogal wat op je afkomt. Gun je het echter wat meer tijd en luistersessies, dan zal DrDoom je steeds meer gaan bevallen. Ondanks de korte speelduur (nog geen 16 minuten) komt er een overvloed aan muzikaliteit, intensiteit en agressie op je af. Deze cd heeft genoeg inhoud om je te blijven boeien en doet je eveneens snakken naar meer. Het enige punt waar je eventueel over zou kunnen twisten is de verpakking van de cd. Hoewel er met het artwork zelf niets mis is, past het naar mijn mening niet bij de muziek die het omvat. Afgezien daarvan is deze cd in alle opzichten een aanrader! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
http://blog.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendID=258152172&blogID=330343012 Radio uitzending van die gast van pigdestroyer "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Coole recensie in Aardschok ook zag ik ne, goed bezig jungs! But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Oh! nog niet eens gezien.. zal eens kijken, mega benieuwd! is hij te scannen anders? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Hou trouwens even die ZM frontpage in de gaten. |
|
quote: ik heb hem niet gelezen maar wat een vriend overtypte: 'hoewel ik zelf liever de obscuriteit en de 'kut, lul, kont, neuken is gezond, kapotjes zijn elastisch, naaien is fantastisch'- mentaliteit prefereer, moet ik erkennen dat DrDoom ongetwijfeld bosjes zieltjes zal winnen' 'ik moest bij de eerste luisterbeurt een beetje denken the haunted dat op de grindtoer gaat. kortom, drdoom is niet voor de underground. drdoom doet het bovengronds en ik denk dat vooral duitsland deze metalband snel ik de armen zal sluiten (nl is nogal loom), mits goede distributrie Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Was getekend Steven Smegma? |
|
Tsja, sommige mensen moeten wel even wennen aan muziek die iets anders is dan drie akkoorden goregrind. |
|
Thanks doran! Ik ben allang blij dat we niet compleet zijn afgebrand haha, als ik zie hoe een band als Nine grond werd ingeboort dankzij alleen de zang. Dan ben ik hier wel blij mee! En zal de frontpagina even in de gaten houden "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Nieuwe shirts! alle maten, wees snel want ze verkopen als een gek! 10e excl verzendkosten |
|
Zijn dat witte? |
|
Zandkleur, gelukkig niet wit! |
|
Is dat ook de daadwerkelijke kleur die hier te zien is dan? edit: witte shirts zijn natuurlijk gewoon retecool edit2: je hebt iig mail. [Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 22-11-2007 15:22] |
|
hm, dat is wel erg revenge hoor Je moeder. |
|
Hehe witte shirts, ik trek het niet zo goed met uitzonderingen, het is een foto van het shirt met een slechte camera in vreemd licht, het ziet er daarom een beetje vreemd uit denk ik |
|
@ murdering monk, wil je hem alsnog of??? hij is vrijwel wit hehe [Dit bericht is gewijzigd door DrDoom op 22-11-2007 15:36] |
|
Zoals ik al ge-edit had, je hebt mail op het adres in je profiel |
|
je hebt een reply hehe! |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |