|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Thanks dude! |
|
quote: Was van Stonehenge... Jammer dat ze geen foto's had gemaakt van de rest van de band. Kom jij nog Grinden vanavond? Boeiender |
|
quote: Ow shit idd grindbashers in de docter toch? 7 uur? Probeer wel ff van de partij te zijn moet lukken! |
|
quote:7 uur ja, onzin FTW, hehehe. Boeiender |
|
zo, net jullie (tietlloze???) cd (met die boom er op, hahaha, gedraaid. Had 'm al een tijdje in de kast staan en dan nu eindelijk tijd 'm te draaien! Vette cd! Beter geluid etc voor mijn gevoel dan jullie split met Collission... mooi ragwerk! |
|
Vind de split persoonlijk wel beter haha.. maar ik denk dat de hm2 sound die we daar iets meer hebben je wel aanspreekt "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
hm2??? was da? in ieder geval vind ik de nummers van de cd ook "beter doorlopen" (weer zo'n term, Herrie...hehehe). kortom: de nummers van de split-cd klinken mij veel te ingewikkeld. |
|
16.feb.2009 20:00 Heretic Club w/ Fuck The Facts & Antigama Bordeaux Toffe club Redelijk mooie bar boven, afgetrapt zaaltje (50 mensen plaats ofzo) beneden waar de concerten gehouden worden. Prima sfeer en locatie om de boel eens goed af te breken Oh, en de kans is heel dik dat ongeveer iedereen die er is straalbezopen is. Op een electro-avond was er ook vooral veel jong spul. 'appy 'unting Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Je speelt grind en je weet niet wat een Hm 2 is.. Een Hm2 is net zo'n belangrijk pedaal voor een grind gitarist als een bassdrumpedaal voor een drummer. [Dit bericht is gewijzigd door blastmaster op 27-01-2009 12:34] |
|
quote: Hehe, hij speelt zelf ook over een Boss HM 2 pedaal met zijn bas. Boeiender |
|
quote: SIKED!!! |
|
Mijn mailtje gehad over tshirts? |
|
Jep, voor de volledigheid post ik hier nog ff de inmiddels verouderde tourposter: |
|
But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Kut, ik kan de 13e niet. |
|
vet design! |
|
Misschien in Köln aanwezig. WAAROM OP DIENSTAG!?!! Ik doe er nog even moeilijk over. Bruce Banner |
|
Tourende bands moet op dinsdag ook wat te doen hebben he |
|
Ikwaittoch! Was meer persoonlijk voor mij bedoeld, omdat ik de dag erna waarschijnlijk vroege dienst heb. (Hmz, is ook in Köln, misschien te combineren met ergens blijven maffen.) Bruce Banner |
|
quote: Er valt vast wel wat te regelen, dus laat het weten dan kunnen wij ook kijken of we wat voor je kunnen doen. |
|
Waar zijn de Engelse tourdata? Nou? Nou? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Die zijn overleden |
|
She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Koper op zwart Zilver op donker grijs/vaal zwart Nieuwe shirts! alle maten nog beschikbaar |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |