|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Woensdo eem meenemen voor de hele bandeloniër. Bruce Banner |
|
Doe mij maar zo'n schijfje. Heeft iemand van jullie Paypal toevallig? Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Beter, ik vermoed dat Mart hem mij wel aansmeert. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
mart is er mee bezig, al die amerikanen/canadezen willen ook allemaal paypallen "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: €5,- per stuk |
|
Ok Bruce Banner |
|
ik denk niet dat ik ze woensdag heb want we hebben nog geen hoesjes, alleen boekjes en cd's. |
|
hahahaha ohja? ruig! haha "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
: oeps [Dit bericht is gewijzigd door blastmaster op 10-07-2007 13:32] |
|
hey we kunnen er wel een soort bouwdoos van maken, net als zo'n ding in zo'n chocolade ei. Bouw je eigen drdoom cd "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
is wel handig met versturen |
|
wat een supervette shit dit zeg! inderdaad een stukje Nasum dat ik al een tijdje mis. en is de zanger niet geinteresseerd in een black metal-avontuur? daar zou 'ie het goed doen. goeie shit! zodra ik cash heb wil ik hier een cd'tje van. www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
haha een neger in een black metalband. Maar volgens mij heeft ie echt een scheithekel aan black metal dus dat word hem sowieso niet |
|
Finally the cd's are in, they travelled a long journey from Singapore to Zwolle. Released by Scrotum Jus Records and Crashlanding records. They will cost 5 euros a piece excl postage. You can order them by sending an email to doctordoom@live.nl or drop us a pm at asice or a message at myspace. It contains 8 songs, artwork sample is available at our myspace. Our next release will be a split with our buddies in Collision, which will be released on Everydayhate records and Scrotum Jus records, there will probably be a 7 inch version out to on Right to refuse records. We will do our releaseshow at Podium Hoogeveen w/ Unearthly Trance, Ramesses and Descend To Hell on the 7th op september. For info and bookings drop us a mail, we would like to play as many shows as possible |
|
Als je hem wilt hebben even mailen of pmen of wat dan ook, aansmeren doe ik nuchter niet aan. Paypal word nog geregeld! Tot die tijd kan het via bankoverschrijvingen. [Dit bericht is gewijzigd door DrDoom op 10-07-2007 22:58] |
|
quote: hmm, ik heb niets tegen negers en al helemaal niet in een black metal band. maar ja, als 'ie er een hekel aan heeft gaat het over he. zonde, zo'n talent... www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
onze neger heeft zeker geen schijthekel aan blackmetal maar voorlopig is wel ff bezig met drdoom, laat het je wel weten als dat verandert! |
|
Fucking vette shit. Ik vind de zang juist ontzettend vet. Heerlijk, dat hysterische gegil hehehehe. Ik lust wel een CD. Bestellen via de mail ofzo? |
|
Even berichtje via myspace en dan regelt Mart het wel even |
|
Done |
|
Blastmasterd... kun je een cd'tje voor me achterlaten bij Elbrich? die zit deze week bij de Bunker........ thanx Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ik heb het ding gisteren aangeschaft. Ik zag hem liggen, ik kon me dit topic nog vaag herinneren dus ik heb hem maar even geluisterd. Ik was blij verrast moet ik zeggen! Dit is echt gave shit! Lekkere eigenzinnige grindcore in het straatje van het latere Nasum en Rotten sound. Maar zeker geen kopie van die bands. Ik hoop dat we nog meer van jullie gaan horen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Erg cool om te horen! of nee: interview online trouwens: http://site.voila.fr/NIHILISTIC/Interviews/drdoom.htm En we hebben vorige weekende de nieuwe split voor de helft opgenomen, gitaren en drums staan er al op "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Verdomme, ik kan 13 oktober niet naar Bloodshed, waar jullie zouden spelen. Erg zaad, ik wil wel zon cdtjes, maar ik en telebankieren is een drama, hopen dat ik jullie ergens anders live kan zien. |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |