|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Oh, niet met zo'n schijffie hoor! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
misschien door eli's zang? anyway, ik wil nog steeds een shirt haha Je moeder. |
|
hahaha, via de myspace tebestellen duder! maar mart woont ook in zwolle dus dat ik zo geregelt dacht ik "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
ik zeg het niet vaak maar wat een kutmuziek Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Dat compenseren we met een stel fantastiche looks zoals je weet Edit: typekanker [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 10-09-2007 22:42] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: myspace is kut, gay en overrated, kan het niet op een andere manier? Je moeder. |
|
Mail? doctordoom@live.nl "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
juist! thanks for teh help to lazy peoples!1 de hele avond al brute internetkanker hier, kan mn mailbox niet meer in... probeer het morgen wel weer [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 10-09-2007 22:44] Je moeder. |
|
Hahaha geen probleem dude! Ik ken het verschijnsel "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Gewoon iemand een myspace voor je laten maken |
|
|
|
quote: ik heb wel myspace maar ik vertik het om mn wachtwoord op te gaan vragen hebben jullie geen hyves? en joris, als je nou even voor mn laatste post voor ik vertrok naar occultfest dat in het occultfest topic had gezet dat je shirts mee zou nemen op aanvraag, dan was dit allemaal niet nodig geweest... Je moeder. |
|
hyves is gay en zeker niet grind verantwoord [Dit bericht is gewijzigd door blastmaster op 10-09-2007 22:50] |
|
en net was het alleen nog maar gay! [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 10-09-2007 22:50] Je moeder. |
|
klopt ik was niet compleet bedacht ik me |
|
quote: Ik had ook graag een cd gekocht. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: ja dat is dan wel weer waar Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Van die joris moeten we het hebben hoor tsktsk "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: hahahahahahaha damn, goed dat je het zegt want die moet ik ook nog :D Je moeder. |
|
quote: mwah jouw kont mag er ook wel zijn hoor Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Dit was dan weer een late reactie op dentz/joris die merch mee zou nemen naar occultfest maar hij was ook in dit opzich te gebruiken ja. Multifunctioneel posten!WOO! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: hendig Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
hopen dat ik morgen eraan denk om te mailen edit: mail werkt weer, jullie hedde mail! [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 10-09-2007 23:01] Je moeder. |
|
quote: ja homo, vandaag ook weer van alles meegesleept van uit groningen door de regen. Jullie mogen mij wel dankbaar zijn |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |