|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Wow vet mooi design! Girlies?! |
|
quote: Nee sorry |
|
Je zou bijna gaan denken dat jullie Bläk Mettöl spelen, met die gehoornde schlampe er op. Bruce Banner |
|
Die afbeelding van Baphomet is al van de 19e eeuw, man. Toen was er nog helemaal geen black metal Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Weet ik, maar ik moest gewoon even grinniken om de gesuggereerde creativiteit bij dat DrDoom ontwerp, terwijl het gewoon de Baphomet-afbeelding met een logootje eronder is. Niet echt immens bijzonder dus. [edit]Oh je, wel twee kruizen op de onderarmen erop getekend, da's wel een geinspireerde vondst natuurlijk [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 06-02-2009 16:03] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Er werd alleen gezegd dat het design mooi is, hè En op zich is het ook wel een mooie gerestyleerde weergave. En de ster op z'n/haar voorhoofd is een Davidster in plaats van pentagram, maar goed [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 06-02-2009 16:04] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: die had ik zelfs even gemist. Het is wel een leuke oefening in subtiele aanpassingen zoeken, net als die 'zoek de 10 verschillen' plaatjes in de oude schoolkrant. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Een moeilijk designtje hoeft niet moeilijk gezocht te worden "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Hoe gaat het met de tour? Boeiender |
|
supervet, maar ik ben echt yo verkankerd dat het niet eens meer leuk is hahaha, yelfs al hadden we een chill hotelletje vandaag haha ik vermaak me best iig vanuit praag. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Ah, cool... enne, was te verwachten qua gaarheid toch? Hehe. Succes met de rest van de tour! Boeiender |
|
|
|
vette shit! Fuck the world and fuck you |
|
Bak herrie weer, ja. Bruce Banner |
|
Misprinted shirts!!! We found out that some of our grey ''Baphomet'' shirts have a bad print! If you bought one on tour and the print is all gone after a wash please drop us a mail so we can send you a decent one! We just found it out and called the printer who will deliver better ones very soon! Yours truly DrDoom |
|
DrDoom zoekt nieuwe zanger: Aangezien onze zanger zijn dagelijks leven niet meer kan combineren met DrDoom zijn we per direct op zoek naar een nieuwe zanger. Wat wij zoeken: Iemand met affiniteit voor onze stijl muziek. Iemand die op het podium z’n mannetje kan staan. Iemand die bereid is op veel op weekend/tours te zijn. Iemand die serieuze ambities heeft op muzikaal vlak. Iemand die bereid is naar Buitenpost af te reizen om daar regelmatig te oefenen. Instrumentaal is onze plaat inmiddels klaar en opgenomen, en willen deze graag afronden met een nieuwe zanger. We hebben een hoop mooie optredens staan en er zullen nog veel volgen. Ben je geinterreseerd mail ons dan op doctordoom@live.nl [Dit bericht is gewijzigd door DrDoom op 10-11-2009 18:57] |
|
Zo, dat wordt geen makkelijke vervanging jongens... Succes d'r mee, hoop dat er snel een goede kandidaat komt! |
|
up nieuwe zanger gezocht! |
|
Doet Eli op de Sodom Metal Night nog wel mee of is die show gecancelled? |
|
We doen alle shows die geplant staan, kans is echter groot dat Eli niet aanwezig is maar een inval zanger of eventueel nieuwe zanger! |
|
Pfoe, buitenpost is ook niet een beetje ver van huis. |
|
quote: Kan hij dan niet gewoon z'n dagelijkse leven opgeven? Je moeder. |
|
Jongens wat een gezeik, zo veeleisend is het niet (oh nee Buitenpost, stel je toch eens voor langer dan een uur in de auto te zitten...) en als je het wil IS touren, opnemen en repeteren toch juist onderdeel van je dagelijks leven... |
|
quote: Tsja, ik reis met het openbaar vervoer. Als je wilt kan inderdaad alles. Ik wens de heren iig suc6! [Dit bericht is gewijzigd door BVT op 13-11-2009 8:14] |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |