|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
[Dit bericht is gewijzigd door Vince Black op 24-05-2007 1:10] |
|
Kriegpop.. hoe verzin je het Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Speelt Cultus wel eens in Duitsland? Moet je eens proberen, kan je lachen met die verboden runen. Bruce Banner |
|
quote:Je bent gewoon bang dat ze christenen eten daar [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 22-05-2007 1:42] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Onzin, volgens mij durven ze dat niet. Die kerken waren ook 's nachts in de fik gezet. Alsof er op dat tijdstip mensen aanwezig zijn. |
|
Waarschijnlijk wel aanwezig "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Zeer zeker aanwezig. Hailstorm! Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Ik zet mijn tanden toch altijd in je ? Zal eens kijken of ik er tijd voor heb Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Lekkere achtergrond, volgens mij stond er vroeger onder "Vecht mee tegen het bolsewisme, teken bij de Waffen SS" Against God and Government |
|
Ze hadden het dus net zo goed 'Rock gegen ZOG' kunnen noemen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ze hadden op z'n minst foutloos Duits kunnen schrijven. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Haha Hailstorm,dat word ratten en ingewanden ruimen. Succes alvast |
|
Boombaard weer actief!? Samen met Hailstorm nog wel.. Daar ga ik wel bij aanwezig zijn lijkt me zo! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Boombaard Against God and Government |
|
eens kijken hoe snel de afa de boel komt vergallen hehe Je moeder. |
|
Tof, denk haast wel dat ik even kom kijken. |
|
Denk dta ik ook wel even kijkje ga nemen "We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis) |
|
Misschien ook aanwezig, tenzij er een ander leuk feestje in de buurt is om m'n verjaardag te vieren. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Bier 1 euro, hmz... Against God and Government |
|
De stylo brigade is helaas op vakantie, dus niet aanwezig |
|
quote: Fag. Ik dacht 'Rapemond komt ook wel', maar nee dus. |
|
Ik wil wel maar gaat een beetje lastig als je dan in het buitenland zit :') |
|
Zo is dat. Ach, vakantie is ook leuk. |
|
De week ervoor mis je ook al een geniaal concert "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Mja helaas, maar dan hebben mijn ouders dat feest he, kan het niet echt maken om mijn kop daar niet te vertonen. Wel jammer inderdaad. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Volgende pagina |