|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Boombaard was gaaf, en een deel van Hailstorm zocht inderdaad (weer) ruzie.. zelf hakenkruizen op de WC's tekenen en ratten de zaal in smijten, maar wanneer er iemand ff rustig buiten staat te ouwehoeren wordt diegene vriendelijk verzocht op te rotten omdat het zogenaamd overlast zou opleveren. De intelligentie droop ervan af! Gave avond verder [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 18-06-2007 13:19] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Heb me prima vermaakt zaterdag...en de ratten zijn al wer gespreksonderwerp geloof ik...krijg je trouwens wel leuke foto's van...en verder veel bier en gezelligheid...althans ik heb niks mee gekregen van de ruzies e.d. geen knoop aan vast te touwen |
|
quote:+1 |
|
Jullie zijn zelf triest, black metal is intolerance! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: mensen willen die lui goed praten maar dat moet je niet doen Religion is hate , Religion is fear |
|
quote: +2 Ga dan liever met mensen as gooien |
|
Sneu dat een stageact kennelijk belangrijker is dan de band zelf ... typerend ook dat het weer in het blek circuit is .. |
|
quote: Ja whatever, als het zo intolerance waarom dan miepen over geluidsoverlast, dan ben je wel true zeg. Black Metal leuk hoor, ik hou er zelf ook van. Maar ik neem geen één van die black metal knakkers van tegenwoordig nog serieus, zeker als je een band boombaard of brandhaard noemt, kom op zeg, als ik dat hoor dan denk ik gelijk aan kwik, kwek en kwak en de jonge woudlopers. Against God and Government |
|
quote: Boombaard is volgens mij een karakter uit dat Lord of the Rings gebeuren. Verder is Boombaard helemaal niet black, het is gewoon een gezellige folkmetal band.. lekker lallen en folkmelodietjes spelen. Al die skins die naar Hailstorm kwamen kijken waren gelukkig ook allemaal opgetieft toen Boombaard ging spelen. "Black metal is intolerance" is overigens een uitspraak van Hailstorm zaterdagavond, terwijl ze 2 uur later pissig waren omdat mensen buiten hun biertje opdronken :') Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: je slaat de spijker vol gas op den kop die nemen zich zelf ook niet sirieus kom op BLOWBAARD hadden ze het ook kunnen noemen dat maakt het juist zo dik Religion is hate , Religion is fear |
|
quote: naja, dat doet er ook niet toe, je begrijpt toch wel waar het over gaat. Maar als een stel pubers van die stoere praat gaat uitslaan moet ik altijd gewoon lachen, ze doen alsof ze Euronymous, Varg en Faust samen zijn. Bij die lui klonk het tenminste nog overtuigend. Against God and Government |
|
Mijn opmerking over het triest zijn, had voornamelijk betrekking op het verhaal over de ratten. Hou die beesten er buiten en als je toch zo nodig iets in het publiek moet gooien, begin dan met het afsnijden van je eigen lichaamsdelen |
|
Ja man, gooi dan gewoon consumptie munten in het publiek, dan word er ook weer eens fatsoenlijk gezopen. Against God and Government |
|
Die ratten boeien me niet zoveel, vond het alleen een beetje sneu om hakenkruizen en doorgestreepte jodensterren te tekenen terwijl het pand overdag als kinderdagverblijf dient. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Ik vind dat wel prima beesten om te gebruiken eigenlijk. Als het gaat om rioolratten dan he, ik zou natuurlijk niemand zijn lieve huisdiertjes willen ontnemen *engeltjes-smiley*. Ik heb Watain met wat dooie duiven zien klooien op het podium, nou dan kan je bij mij een potje breken hoor. Wat een teringbeesten. Verdere recommendations mijnerzijds zijn meeuwen, muizen, rupsen en muggen. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 18-06-2007 16:20] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Sjongejongejonge.. Hersenloos volk |
|
quote: Volgens mij gebruikten ze ook maden Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: |
|
quote: Geniaal, hehe [Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 18-06-2007 16:23] |
|
quote: Ik heb eigenlijk geen recht van spreken, aangezien ik ook uit dat circuit kwam, maar triest is het wel inderdaad. Against God and Government |
|
quote: Gave band dat Watain, maar smijten met dieren of klooien met dieren hoeft nu ook weer niet. Ze stonken wel, die band.. dondersssss |
|
quote: Ja, die zijn een beetje van opvatting "het is pas een feest, als er een lijkenlucht is geweest". Ik vind het wel goed bij de naargeestige muziek passen trouwens. En het zijn goede muzikanten die verder gewoon een puike set neerzetten, dat wil nog wel eens helpen (zouden meer BM-bands moeten doen). Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Wel een sfeertje die band ja en een geurtje inderdaad, maar smijten met dooie beesten hoeft dan weer niet. Ranzig man, zit je al in een tent.. lig je daar nog ontzettend te meuren omdat er een dood beest onder je kist plakt. |
|
Pfff eens te meer maar blij dat ik niks van doen heb met die hele trieste bm zooi. Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |