![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() [Dit bericht is gewijzigd door Vince Black op 24-05-2007 1:10] ![]() |
|
Kriegpop.. hoe verzin je het ![]() |
|
Speelt Cultus wel eens in Duitsland? Moet je eens proberen, kan je lachen met die verboden runen. ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote:Je bent gewoon bang dat ze christenen eten daar ![]() [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 22-05-2007 1:42] ![]() |
|
quote: Onzin, volgens mij durven ze dat niet. Die kerken waren ook 's nachts in de fik gezet. Alsof er op dat tijdstip mensen aanwezig zijn. ![]() ![]() |
|
Waarschijnlijk wel aanwezig ![]() "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
Zeer zeker aanwezig. Hailstorm! ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
quote: Ik zet mijn tanden toch altijd in je ? ![]() Zal eens kijken of ik er tijd voor heb ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Lekkere achtergrond, volgens mij stond er vroeger onder "Vecht mee tegen het bolsewisme, teken bij de Waffen SS" ![]() Against God and Government ![]() |
|
Ze hadden het dus net zo goed 'Rock gegen ZOG' kunnen noemen ![]() ![]() |
|
Ze hadden op z'n minst foutloos Duits kunnen schrijven. ![]() Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
Haha Hailstorm,dat word ratten en ingewanden ruimen. Succes alvast ![]() |
|
Boombaard weer actief!? ![]() Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
Boombaard ![]() Against God and Government ![]() |
|
eens kijken hoe snel de afa de boel komt vergallen hehe Je moeder. ![]() |
|
Tof, denk haast wel dat ik even kom kijken. ![]() |
|
Denk dta ik ook wel even kijkje ga nemen ![]() "We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis) ![]() |
|
Misschien ook aanwezig, tenzij er een ander leuk feestje in de buurt is om m'n verjaardag te vieren. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
Bier 1 euro, hmz... Against God and Government ![]() |
|
De stylo brigade is helaas op vakantie, dus niet aanwezig ![]() ![]() |
|
quote: Fag. Ik dacht 'Rapemond komt ook wel', maar nee dus. ![]() |
|
Ik wil wel maar gaat een beetje lastig als je dan in het buitenland zit :') ![]() |
|
Zo is dat. Ach, vakantie is ook leuk. ![]() ![]() |
|
De week ervoor mis je ook al een geniaal concert ![]() "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
quote: Mja helaas, maar dan hebben mijn ouders dat feest he, kan het niet echt maken om mijn kop daar niet te vertonen. Wel jammer inderdaad. ![]() |
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |