IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Kriegpop Den Haag...Cultus, Brandhaard, Hailstorm, Boombaard, Elite Souls Vorige pagina | Volgende pagina
duut
Usericon van duut
Posted 20-06-2007 17:52 by duut Wijzig reactieProfiel van duutQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/duut

soms

duut
Usericon van duut
Posted 20-06-2007 17:53 by duut Wijzig reactieProfiel van duutQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/duut

quote:
Op 20 juni 2007 17:52 schreef duut het volgende:
soms

jah

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 20-06-2007 17:56 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

afgezien van het feit dat ik net als zeurthor die rattezooi zielepoterij vind valt t me voor de zoveelste keer op dat deze meneer nog een grotere zeikerd is dan kwelgeest, zenial, mental en jenje bij elkaar. Dat je het ergens niet mee eens ben oke maar zaniken over politie bellen en meer van dat meisjesgedrag...

ps. ik hou wel van mensen die wat te zeiken hebben maar je kan t ook overdrijven!

In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 20-06-2007 18:08 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2007 17:33 schreef Burzum het volgende:
Ik ben anders ook wel een dierenliefhebber, daarmee ben je natuurlijk niet meteen een hippie. Als ze nou een mongool uit het publiek afknallen (zijn er genoeg op concerten) dan kun je een keer lachen.

Wilde het Zweedse Offermord dat niet bij hun optreden doen?

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 20-06-2007 18:08 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2007 17:56 schreef Aaaarco het volgende:
afgezien van het feit dat ik net als zeurthor die rattezooi zielepoterij vind valt t me voor de zoveelste keer op dat deze meneer nog een grotere zeikerd is dan kwelgeest, zenial, mental en jenje bij elkaar. Dat je het ergens niet mee eens ben oke maar zaniken over politie bellen en meer van dat meisjesgedrag...

ps. ik hou wel van mensen die wat te zeiken hebben maar je kan t ook overdrijven!
Hoe noemde je me net ?

Fuck the world and fuck you

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 20-06-2007 18:10 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2007 18:08 schreef mental het volgende:
Hoe noemde je me net ?

ik zei net dat ik een beetje van je hou.. goed lezen hah!

In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 20-06-2007 18:18 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Volgens mij is dit topic interessanter dan alle bands bij elkaar

Zielig is het niet voor die rat, was toch al dood en ingevroren. Wel zielig zijn die gasten die denken te kunnen provoceren met zo'n rat. Uiteindelijk is het ze wel gelukt want iedereen lult erover nu dus hun doel is bereikt, hebben ze dan toch goed voor mekaar.
Maar kom op zeg, de rat staat voor de pest en dood voor velen in de geschiedenis word gezegd
Zorgden die beesten daar nog maar steed voor, werden zo'n debiele kneuzenbandjes vanzelf uiteroeid door hun eigen provocatie materiaal

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 20-06-2007 18:19]

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

duut
Usericon van duut
Posted 20-06-2007 18:21 by duut Wijzig reactieProfiel van duutQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/duut

quote:
Op 20 juni 2007 18:18 schreef Hub de Gallier het volgende:
Volgens mij is dit topic interessanter dan alle bands bij elkaar

Zielig is het niet voor die rat, was toch al dood en ingevroren. Wel zielig zijn die gasten die denken te kunnen provoceren met zo'n rat. Uiteindelijk is het ze wel gelukt want iedereen lult erover nu dus hun doel is bereikt, hebben ze dan toch goed voor mekaar.
Maar kom op zeg, de rat staat voor de pest en dood voor velen in de geschiedenis word gezegd
Zorgden die beesten daar nog maar steed voor, werden zo'n debiele kneuzenbandjes vanzelf uiteroeid door hun eigen provocatie materiaal

hahaha true true

Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 20-06-2007 20:04 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Heeft iemand nog wat te melden over Brandhaard die hebben we namelijk moeten missen?

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 20-06-2007 20:51 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Ja als je geen muziek kunt maken, dan moet je maar ratten aan je gitaar hangen.

Against God and Government

Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 20-06-2007 22:08 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

metalmitch
Usericon van metalmitch
Posted 20-06-2007 22:11 by metalmitch Wijzig reactieProfiel van metalmitchQuote dit bericht

jammer dat enfeeble er niet stond

Religion is hate , Religion is fear

Kramy
Usericon van Kramy
Posted 20-06-2007 23:39 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 20 juni 2007 22:11 schreef metalmitch het volgende:
jammer dat enfeeble er niet stond

Inderdaad

[Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 20-06-2007 23:40]

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 21-06-2007 10:47 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2007 17:56 schreef Aaaarco het volgende:

Ik was in eerste instantie behoorlijk opgefokt omdat ik dacht dat het om live gedoodde (dubbel d? wat?) ratten ging. Bij nader inzien viel het dus mee, helaas.

Maareh, over dat meisjesgedragd he, wat kan ik dan beter doen dat ik het er niet mee eens ben dat er live ratten worden gedood? (wat dus niet zo was, jajaja, maar dat wist ik toen nog niet) Ze erop aanspreken? Luisteren toch niet. Ruzie zoeken? Of ze lachen me heel hard uit, of heb ik een groot probleem want ze zijn met meer. Niks doen? Saaaaaaai.

edit: trouwens, dat is alleen deze week dat ik zo extreem vervelend ben, mag ik ook een keer?

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 21-06-2007 10:48]

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Heidens Hart
Usericon van Heidens Hart
Posted 21-06-2007 11:42 by Heidens Hart Wijzig reactieProfiel van Heidens HartQuote dit berichthttp://www.heidenshart.com

Iemand nog meer foto's trouwens?

SuccuBus1980
Usericon van SuccuBus1980
Posted 07-07-2007 20:53 by SuccuBus1980 Wijzig reactieProfiel van SuccuBus1980Quote dit bericht

Even om op Vince Black in te gaan het is allemaal
goed gegaan tot dat er meerdere keren gevraagd is of hij mee wou helpen of anders de ruimte wou verlaten want het is natuurlijk leuk als hij een stuk in zijn reet heeft maar het is dan niet de bedoeling dat hij de personen in de weg gaat lopen en ja als er dan niet geluisterd word kan je nog wel eens een trap onder je reet krijgen en dat is dan het minste wat je kan krijgen want er waren mensen bij die zijn kop van zijn romp wilde halen
Dus bij deze

Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 08-07-2007 1:04 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2007 20:53 schreef SuccuBus1980 het volgende:
goed gegaan tot dat er meerdere keren gevraagd is of hij mee wou helpen of anders de ruimte wou verlaten want het is natuurlijk leuk als hij een stuk in zijn reet heeft maar het is dan niet de bedoeling dat hij de personen in de weg gaat lopen en ja als er dan niet geluisterd word kan je nog wel eens een trap onder je reet krijgen en dat is dan het minste wat je kan krijgen want er waren mensen bij die zijn kop van zijn romp wilde halen
Dus bij deze

Ik begrijp er helemaal niets van.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 08-07-2007 2:39 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 7 juli 2007 20:53 schreef SuccuBus1980 het volgende:
Dus bij deze

krijg kanker?

?=!

^hopen dat hij dit snapt ^^

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 08-07-2007 2:40]

Je moeder.

SuccuBus1980
Posted 08-07-2007 17:56 by SuccuBus1980 Wijzig reactieProfiel van SuccuBus1980Quote dit bericht

Zo moeilijk zal het toch wel niet zijn om het te snappen of heb ik te maken met iemand die een IQ van een pinda heeft.
Of gaat het hier zo dat als het over de waarheid
gaat dat mensen het niet snappen

[Dit bericht is gewijzigd door SuccuBus1980 op 08-07-2007 18:02]

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 08-07-2007 17:58 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2007 17:56 schreef SuccuBus1980 het volgende:
Zo moeilijk zal het toch wel niet zijn om het te snappen of het ik te maken met iemand die een IQ van een pinda heeft en voor de persoon die zij Krijg kanker van het zelfde joh en dat je er maar van mag genieten

Ik begrijp er niets van.

Hub de Gallier
Posted 08-07-2007 18:10 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2007 17:56 schreef SuccuBus1980 het volgende:
Zo moeilijk zal het toch wel niet zijn om het te snappen of heb ik te maken met iemand die een IQ van een pinda heeft.
Of gaat het hier zo dat als het over de waarheid
gaat dat mensen het niet snappen

Denk eerder dat wij met iemand te maken hebben die niet eens normale zinnen kan maken en dat daarom niemand jou begrijpt.

Kramy
Usericon van Kramy
Posted 08-07-2007 18:17 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Black metal is taal-intolerantie!

SuccuBus1980
Posted 08-07-2007 18:38 by SuccuBus1980 Wijzig reactieProfiel van SuccuBus1980Quote dit bericht

Weet je wat zoek het maar uit
probeer alleen iets toe te lichten
en als er dan zo kinderachtig op gereageerd
word bekijk het dan maar.
Maak ik me niet druk om MZZLLLL

[Dit bericht is gewijzigd door SuccuBus1980 op 09-07-2007 13:27]

Hub de Gallier
Posted 08-07-2007 18:58 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 08-07-2007 19:01 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 8 juli 2007 18:38 schreef SuccuBus1980 het volgende:
toetelichten

Ik vond dit woord een quote waard, ik wil me niet mengen in een discussie om mee te rellen, maar deze moest ik gewoon quoten

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com