|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
soms |
|
quote: jah |
|
quote: Wilde het Zweedse Offermord dat niet bij hun optreden doen? |
|
quote:Hoe noemde je me net ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: ik zei net dat ik een beetje van je hou.. goed lezen hah! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Volgens mij is dit topic interessanter dan alle bands bij elkaar Zielig is het niet voor die rat, was toch al dood en ingevroren. Wel zielig zijn die gasten die denken te kunnen provoceren met zo'n rat. Uiteindelijk is het ze wel gelukt want iedereen lult erover nu dus hun doel is bereikt, hebben ze dan toch goed voor mekaar. Maar kom op zeg, de rat staat voor de pest en dood voor velen in de geschiedenis word gezegd Zorgden die beesten daar nog maar steed voor, werden zo'n debiele kneuzenbandjes vanzelf uiteroeid door hun eigen provocatie materiaal [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 20-06-2007 18:19] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: hahaha true true |
|
Heeft iemand nog wat te melden over Brandhaard die hebben we namelijk moeten missen? Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Ja als je geen muziek kunt maken, dan moet je maar ratten aan je gitaar hangen. Against God and Government |
|
Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
jammer dat enfeeble er niet stond Religion is hate , Religion is fear |
|
quote: Inderdaad [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 20-06-2007 23:40] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Ik was in eerste instantie behoorlijk opgefokt omdat ik dacht dat het om live gedoodde (dubbel d? wat?) ratten ging. Bij nader inzien viel het dus mee, helaas. Maareh, over dat meisjesgedragd he, wat kan ik dan beter doen dat ik het er niet mee eens ben dat er live ratten worden gedood? (wat dus niet zo was, jajaja, maar dat wist ik toen nog niet) Ze erop aanspreken? Luisteren toch niet. Ruzie zoeken? Of ze lachen me heel hard uit, of heb ik een groot probleem want ze zijn met meer. Niks doen? Saaaaaaai. edit: trouwens, dat is alleen deze week dat ik zo extreem vervelend ben, mag ik ook een keer? [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 21-06-2007 10:48] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Iemand nog meer foto's trouwens? |
|
Even om op Vince Black in te gaan het is allemaal goed gegaan tot dat er meerdere keren gevraagd is of hij mee wou helpen of anders de ruimte wou verlaten want het is natuurlijk leuk als hij een stuk in zijn reet heeft maar het is dan niet de bedoeling dat hij de personen in de weg gaat lopen en ja als er dan niet geluisterd word kan je nog wel eens een trap onder je reet krijgen en dat is dan het minste wat je kan krijgen want er waren mensen bij die zijn kop van zijn romp wilde halen Dus bij deze |
|
quote: Ik begrijp er helemaal niets van. |
|
quote: krijg kanker? ?=! ^hopen dat hij dit snapt ^^ [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 08-07-2007 2:40] Je moeder. |
|
Zo moeilijk zal het toch wel niet zijn om het te snappen of heb ik te maken met iemand die een IQ van een pinda heeft. Of gaat het hier zo dat als het over de waarheid gaat dat mensen het niet snappen [Dit bericht is gewijzigd door SuccuBus1980 op 08-07-2007 18:02] |
|
quote: Ik begrijp er niets van. |
|
quote:Denk eerder dat wij met iemand te maken hebben die niet eens normale zinnen kan maken en dat daarom niemand jou begrijpt. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Black metal is taal-intolerantie! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Weet je wat zoek het maar uit probeer alleen iets toe te lichten en als er dan zo kinderachtig op gereageerd word bekijk het dan maar. Maak ik me niet druk om MZZLLLL [Dit bericht is gewijzigd door SuccuBus1980 op 09-07-2007 13:27] |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ik vond dit woord een quote waard, ik wil me niet mengen in een discussie om mee te rellen, maar deze moest ik gewoon quoten |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |