|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Duenen is niet perse fout. |
|
quote: Het ligt eraan wat er met "fout" wordt bedoeld. |
|
Toch zijn we gezwicht en is de poster enigszins aangepast aan het lokale kennisniveau van de Duitse grammatica. |
|
quote: Het weekeinde na dit optreden spelen we twee maal in Duitsland?!? |
|
Succes! Bruce Banner |
|
Aanwezig! Signature |
|
quote: veel en goedkoop zuipen ...oh ja en ook nog wat bandjes kijken geen knoop aan vast te touwen |
|
quote: Dat heb je goed Signature |
|
quote: Huh? Jij zat toch in Misty Morning? Spelen die ook of...? |
|
Misty mourning is tof!!!! Maar.... Ik heb een nieuwe band gevonden, die is NOG BETER Filmpje staat al online http://www.youtube.com/watch?v=lhC0cKqHFOs&NR=1 Signature |
|
schaamteloos bumpen die hap. |
|
quote: Zo is dat! Hier een live filmpje http://www.unrestrainedmag.com/grimness.wmv Signature |
|
19:00 - 19:45 : Elite Souls 20:00 - 20:45 : Hailstorm 21:00 - 21:45 : Boombaard 22:00 - 22:45 : Brandhaard 23:00 - 23:45 : Cultus |
|
quote: dat wordt dus maar vanaf het begin van de avond bands kijken en goed zuipen.... geen knoop aan vast te touwen |
|
Dat zuipen weet ik nog niet, misschien ga ik met de auto "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Waar zit die tent? |
|
Vlakbij het Nederlands Congrescentrum, Museon en gemeentemuseum. Vrij goed te bereiken met de tram of bus en dacht dat je in de wijk gratis kunt parkeren. "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
In een kelder onder een kerk. |
|
quote: Fuck the world and fuck you |
|
Ik heb er zin an! Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Ik ook! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Wij ook ! Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Heel heel misschien kom ik even langs.. Want een maat van me wilt me perse meeslepen ofzo.. |
|
quote:Vind je het gek jij bent veel leuker om naar te kijken dan die bands Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |