|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:O.a. bij de ingang. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: quote: Wat is hier niet gepleegd aan? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Proest, wat een kneuzen dan. OK, dan is het niet strafbaar, maar alleen zwaar debiel. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:De dierenmishandeling; Het smijten met en opsnijden van dode ratten die bedoeld zijn als diervoeding is, bij mijn weten, niet strafbaar. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Zie de post van Levia, het is volgens mij niet verboden om met dode diepvriesratten te smijten. Dierenmishandeling is het in ieder geval niet aangezien ze niet echt meer leven |
|
quote:Dat het diepvriesratten waren hoor ik net pas. Maar inderdaad, daar zal weinig strafbaar aan zijn. Wel veel stompzinnigheid. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Dat het diepvriesratten waren hoor ik net pas. Maar inderdaad, daar zal weinig strafbaar aan zijn. Wel veel stompzinnigheid. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Mag je vinden. Dan weten we in ieder geval zeker wie niet bij het volgende optreden aanwezig is. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Wat vind jij het dan toevoegen aan een optreden? Overigens zou ik hierom niet naar een concert van ze gaan, en als het levende ratten waren was ik trouwens een stuk zekerder wél gekomen... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: dierenbescherming?.... hippie |
|
quote:Deze discussie is echt al een paar keer gevoerd. De ratten hebben een symbolische functie. Ratten hebben door de eeuwen heen veel ziekten verspreid en daarmee de dood gebracht. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Niks dierenbescherming en niks (nou ja, bijna) hippie. Als het om levende dieren* gaat die je tijdens een optreden aan stukken snijdt alleen om daarmee te "provoceren" ben je gewoon een kneus. En om dat te bestraffen had ik graag de Polizei gebeld. Zo'n NSB'er ben ik dan weer (hé, pas ik er toch bij!) Of je gedraagt je in ieder geval zo, waarschijnlijk om te compenseren voor je muziek. *ja, ik weet ondertussen (3 keer!) dat het daar niet om ging. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Zij willen er denk ik extreem mee zijn, ik vind het gewoon 'lachuhh', mag je lomp vinden. Als ze met levende gooien kom je zeker met crusties ofzo? Of andere soorten dierenvriendjes. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Ik heb het niet eerder gezien (de discussie). Ik denk niet dat die symboliek op veel mensen overkomt. Veel mensen zullen "huhuhuhuhu, ratten", "...", of "kneuzen" doorkrijgen. Dan werkt voor mij de corpsepaint toch echt beter, of van die drek die Fluisterwoud gebruikte. quote: Ohja, dat vind ik lomp Maar daar hoe jij je dan weer niks van aan te trekken, natuurlijk... Nee, ik heb geen zin om ruzie te gaan zoeken met zulke lui, laat staan in een situatie waarin het er alleen om gaat wie de meeste vriendjes meeneemt. Ik zou er naar toe gaan om het te constateren, en netjes de Polizei te bellen. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 20-06-2007 17:33] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Tsja, ik vind het ook niet echt getuigen van bijzonder veel verstand. Ze moeten het zelf weten, maar mij zul je daardoor geen mp3/cd/optreden oid van ze luisteren en/of bezoeken. |
|
quote: Ik denk eerder met mensen zoals mij, niks geen crust, maar wel een enorme dierenvriend. |
|
Ik ben anders ook wel een dierenliefhebber, daarmee ben je natuurlijk niet meteen een hippie. Als ze nou een mongool uit het publiek afknallen (zijn er genoeg op concerten) dan kun je een keer lachen. |
|
Of wat Rotzak ook al postte, munten het publiek indonderen, scoor je ook altijd punten mee. Er is een reden waarom we altijd bier uitdelen bij onze optredens, hehe |
|
quote: Ik hou totaal niet van nsbm, ik kwam er alleen voor de folkband Boombaard ... Dat ze met ratten gooide vond ik een beetje overdreven... maar die rat kan me niks verrotte, 't zijn tog maar kutbeeste |
|
quote: Waarschijnlijk nog terecht ook Of een mede-bandlid, dan verdien je pas repsetc in de sc3n3. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Waar haal jij die NSBM nou weer vandaan. Verder wil ik je verzoeken je laatste zin eens aan een kritisch onderzoek te onderwerpen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Nou boehoe wat heb jij veel last van ratten die DOOR MENSEN gefokt zijn, DOOR MENSEN gedood zijn en DOOR MENSEN ingevroren zijn. Zie het rioolrat argument. En een rioolrat vangen en op het podium laten lijden is trouwens nog steeds triest. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Jij speelt dus in op de "ik ben zat dus de band zal wel leuk geweest zijn"-realisatie? Gewiekst Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Kut, gesnapt, hehe. Meteen ook de reden waarom onze rehearsal ook maar 2 euro kost |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |