|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Met wie ga je er heen dan Thijs? Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote: Doe je goed. Waar blijf je slapen dan? Ik kan helaas niet vanwege de geldverslindende maand juli kan ik nu praktisch niks meer uitgeven Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
Heute Abend! 5 euro entree en bier een euro. Niet mokken dus. |
|
Uitstekende avond. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Wat is dat in godsnaam aan die ketting? |
|
Een rat... spelfout weggehaald... |
|
Ah, hehe. |
|
boombaard was geniaal Religion is hate , Religion is fear |
|
quote: Tis net een cavia zo, waar is de staart Oh enne.. waarom hangt die daar eigenlijk? |
|
quote: over na het gooien of zow Religion is hate , Religion is fear |
|
quote: Oh. Enne.. waarom gooien? Kunnen ze geen hamburgers gooien ofzo, of steak. |
|
quote: zogenaamde provecatie denk ik maarjah dit geintje word ook oud net als het ruzie zoeken na afloop Religion is hate , Religion is fear |
|
Triest www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: En dat is dan gaaf? |
|
quote: nee ik vind het maar triest maar boombaard maakte het helemaal goed, hoop dat dit niet het laatste is wat we van ze horen. 1 dik feest Religion is hate , Religion is fear |
|
quote: Waar heb je het allemaal over? [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 18-06-2007 9:23] |
|
quote: Provocatie Ruzie zoeken na afloop Wat snap je niet? |
|
Waar haalt hij het zoeken van ruzie vandaan? |
|
quote: Bij een vorige show had een van die gasten van Hailstorm iemand uit het publiek bedreigd en / of geklapt, dacht ik. Ik weet het niet precies, maar zoiets was het in ieder geval, volgens mij was het slachtoffer een gast van Sephiroth die daar met z'n moeder was. Wie geeft er eens opheldering? Ik kon het niet redden omdat ik pas laat klaar was met werken, daarnaast wilde ik alleen Hailstorm zien, maar dat komt dan nog wel een keer. |
|
Dat was Ben van Sephiroth die iets naar ze riep toen ze stonden te spelen, dacht ik. Pin me er niet op vast, ik was er niet bij en heb het alleen onthouden uit de topic van destijds. |
|
In Sliedrecht was inderdaad Ben die bijdehand liep te doen en toen vroeg Martin of hij naar het podium toekwam, maar dat durfte hij niet. Voor de rest nooit last gehad van aggressie bij Hailstorm concerten hoor. "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: waar was jij??? dat je dat heb gemist, ging helemaal nergens over Religion is hate , Religion is fear |
|
black metal concerten hoeven ook geen gezellige theekransjes te zijn... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Zaterdag was het wel een gezellig theekransje hoor Jammer dat ik niets meer van brandhaard en boombaard heb kunnen zien "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |