|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Fuck, dat ding pwn3d!!! |
|
Jezus wat een geld. Dat vind ik nou geen enkele versterker of gitaar waard zeg. Maar goed, ieder z'n ding he |
|
quote: Tjah, je moet het er maar voor over hebben The trend is dead. |
|
Ik vind het buitenproportioneel. En spelen moet je voor dat geld nog altijd zelf hehe |
|
quote: Tja, als je geen veranderingen hoort als je aan haar knopjes friemelt, is dit niet jouw kop koffie. Dan neem je toch gewoon deze? http://www.musiciansfriend.com/product/Danelectro-DJ21-Black-Coffee-Metal-Distortion-Pedal?sku=151876 Let op: deze heeft geen "gain" regeling, die staat gewoon op 10 (of 11) Only sick music makes money today - Nietsche. |
|
Ik zit er al een tijdje over te denken om een Mocking bird te kopen! http://www.bcrich.com/mockingbird.html Welke van deze raden jullie aan, of is het kwaliteits verschil niet te merken? |
|
Hoe dan ook een USA. De rest is brandhout. |
|
quote: Nouja, ik heb op zich wel een fatsoenlijke amp dus ik ben ook niet op zoek naar een nieuwe. Maar als ze toch zo'n ding hebben staan wil ik hem wel even proberen. Het was overigens niet eens zo dat ik geen verandering in het geluid hoorde, er was ook helemaal geen verandering. Had er iets mee te maken dat het niet het goede kanaal was geloof ik. Maar ook het schakelen van kanalen kreeg ik niet voor elkaar |
|
Zo, mijn collega gitarist in het orkestje waar we mee bezig zijn heeft ook even geinvesteerd. Gisteren binnengekregen: 1x Schecter Diamond Blackjack C7 1x ENGL fireball buizentop 1x ENGL Pro cabinet met 4x Celestion Vintage 30 Ik ga het dinsdag horen in levende lijve, maar de opname die hij meestuurde klonk al veelbelovend |
|
Mooie set!! |
|
Zekers! Hij had eerst de Schecter Hellraier geprobeerd, maar daar miste hij toch iets aan. De Zwarte Sjaak beviel hem beter (alhoewel die onder de Hellraiser wordt gepositioneerd, maar dat zegt nog niks hehe) |
|
quote: dat ziet er goed uit But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Naais ja! |
|
he snaackert, nog wat gehoord van die iemand die misschien in mn drumkit geinteresseerd was? Je moeder. |
|
Nog niet te pakken gekregen, misschien is ze op vakantie.. Blijf het proberen |
|
hehe nice, het heeft geen haast want mn beddegoed moet nog op dat wasrek [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 21-07-2007 12:51] Je moeder. |
|
quote: Ik heb er vanmiddag op gespeeld in een muziekzaak, maar ik vond hem eerlijk gezegd wat tegenvallen zo als eerste indruk. Lang niet zo strak als mijn ESP en speelde ook minder lekker vond ik. Jammer op zich, want ik had hem op het oog als 2e gitaar |
|
quote: woow, ziet er vet uit! kwaliteit > kwantiteit |
|
quote: Sja, geen 2 handen zijn hetzelfde Ik vind hem van al mijn gitaren het fijnst spelen. Dikke hals, net een honkbalknuppel hehehe. Past goed bij mijn mega grote handen. Wat kostte hij daar eigenlijk (benieuwd, heb hem van een EBay store..) |
|
quote: Klopt helemaal! Niet echt opgelet, maar ik meen eur 860,- of iets in die richting. Vriend van me heeft nu dus die zwarte sjaak en die bevalt me wel erg erg goed. Alleen nog net niet zo strak als m'n espje. |
|
quote:cool, wat voor muziek? |
|
quote: death metal |
|
quote:Zoals een oud spreekwoord luidt: "De enige manier om een BC Rich goed te laten klinken is hem van 10 hoog naar beneden te laten kletteren en de restanten lekker in de open haard te laten knapperen." Waarvan akte |
|
Iemand tips voor beginners? Geen zin om 500 pagina's door te lezen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |