|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ga je van de 19inch af? Waarom niet meteen een invader?hehe But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Ben nooit zo weg geweest van een recifier zelf, daarnaast vind ik ze qua prijs echt te duur. PB is best veelzijdig hoor met 4 kanalen But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Die Screamer head heeft ook 4 kanalen, maar dan met een gedeelte eq. Enfin, ik zal t vrijdag zien en horen!! |
|
Deze gitaar besteld.. OLP MM 612. [Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 06-06-2007 17:50] gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Kijk eens wat ik besteld heb! Volgende week kan ik 'm ophalen. |
|
quote: Dat gaat voor mij helaas niet op... ik moet ff een paar weken wachten. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Jongens, koop nou gewoon een vette gibson and be done with it! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Check, staat dr hier een, en een Bc rich, hehe |
|
Tering he, geef mij maar gewoon een Top + Kabinet. Klaar... The trend is dead. |
|
en geen gitaar? |
|
Had aan het begin van het forum de vraag gesteld of ik m'n TS-9 op afstand zou kunnen schakelen. Bedankt voor de antwoorden! Ik ga me er zeer binnekort maar eens goed in verdiepen. Het idee van FRNK om de ts-9 om te bouwen zodat ik hem met relais kan schakelen klink goed, maar zelf kan ik dit absoluut niet. Misschien kunnen ze mij daar t.z.t. bij We-music mee helpen. Ik heb de ts-9 aangeschaft omdat ik deze zo geweldig vond in de podxt. Ik had hem daar constant aanstaan op elk mogelijk versterkermodel en miste dat geluid bij de Quad preamp toch wel. Zo nu en dan gebruik ik het pedaal dan ook om het geheel iets op te krikken om het net nog wat 'meaner' te laten klinken. In principe kan het ook zonder en het schilt idd wel aan ruis... Sja het blijft lastig met al die mogelijkheden! Binnenkort maar eens naar een expert die mij wat kan helpen met mijn geluid! |
|
quote: Waarom...? dus |
|
quote:veel te duur. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote:Dat ding is Macho.. Wat anders? |
|
quote: onder andere.... gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: +1 |
|
quote:Succes ermee, ziet er gaaf uit! speelt het een beetje? |
|
Kep 2 Petrucci OLP modellen gehad!! Wel leuk voor de fun, maar t zijn echt beginner gitaarkes. Een paar honderd euro meer en je hebt een goeie Bo~EL gitaar!! |
|
quote: Maar beter als 5 gitaren die het net niet zijn Goedkoop is vooral in het geval van gitaren, duurkoop. [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 07-06-2007 15:05] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:Mwah, De meeste laten zich nogal leiden door wat voor merk er op staat. |
|
Een vette Gibson is echt fakking overpriced. Ik zou er echt nooit 1 kopen. 3 ruggies voor een mooie Les Paul, flikker op. Dan koop ik wel 3 Schecters of Bo-els. |
|
je moet wel een goed model zoeken maar een mooie les paul studio klinkt absoluut veeeell vetter als een schecter. Ik heb de vergelijken gedaan met een vette ESP met een Les paul studio en die ESP kwam daar niet heel fijn uit de test! Schecters e.d zullen mischien wel beter spelen voor snelle metal zooi, ivm dunnere nekjes. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Hallo... ESP... dan heb je het ook over een kutgitaar zeg.... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
De duurdere modellen heb ik het dan over. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |