|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
BURN!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Kramy, moet je weer de stoere internetwarrior uithangen, kneus. Zeg dat eens recht in mijn muil als ik je hier in R'dam zie fietsen |
|
quote: hmm wat een heerlijke sfeer hier zeg kwaliteit > kwantiteit |
|
Ik zoek Btw een JAPANSE Boss Hm-2.. wie helpt me? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Jij altijd met je lage B, groovy mf!!! btw, heb je al iets gevonden? |
|
Even een beetje Sunn0))) worship met Sunn beta lead amp http://www.upload.celtiaproductions.co.uk/uploads/JB0)))-01.mp3 Kon iets lomper.. maar ach haha "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Als jullie recht voor mijn gezicht als kindertjes in een zandpak om een emmertje zitten te vechten terwijl ik over gitaren aan het lullen ben dan hou ik me vooral niet in hoor. @JB: Je moet de snaren nog even iets losser draaien, dan is het pas echt vet [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 28-09-2007 17:50] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
En waar was je dan precies over gitaren aan het ouwehoeren? Wil je die H&K top nou trouwens nog testen/overkopen? Anders knal ik m op marktplaats |
|
quote: Ja, dit is nog maar is C of D ofzo... Snaren zijn niet dikgenoeg hehehe "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Ah fuck, dat was jij dus! Ik zat me laatst al af te vragen met wie ik daar ook alweer contact over had.. Maar nee sorry, ik heb een andere oplossing bedacht. Succes met de verkoop Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Neui, maar ook niet heel actief op zoek. Ik ga binnenkort even een rectumfrier van een maatje lenen en eens kieken of dat wat is. [typo] ik zit wat wazig sinds ik vanmiddag een kneedballetje recht in mijn dop kreeg [Dit bericht is gewijzigd door renYek op 28-09-2007 18:19] |
|
Oh trouwens.. ik zat net het topic weer even door telezen.. maaaarrr.. Gooi al die goedkope metalbakken es weg (LTD/Ibanez/BcRich en andere goedkopie china made meuk)en koop een fatsoenlijke gitaar, als je 5 lelijke slechte taiwanese bakken zonder karakter kan kopen kan je ook wel 1 fatsoenlijke gitaar kopen. EMGs verneuken niet perse je sound en laten gitaren niet allemaal hetzelfde klinken, maar met die goedkope meuk kan je ze er beter wel inzetten, Koop een gibson die dingen hoefen echt niet duur te zijn 2de hands heb je voor 800 euro een prima gibson, en verder is het geld beter besteed dan aan 5 prutgitaren of hoeveel je er dan ook hebt. Ze blijfen iig hun waarde behouden, of worden duurder hoe ouder ze worden, wat natuurlijk ook niet zonder reden is. Het bleef een beetje knagen, en moest er even uit hehe Probeer het iig eens... "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
+ 45634563452345234234 |
|
quote: Tegen wie heb je het nou? Of lul je nu gewoon in het algemeen? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: En dan nog komt 80% van je sound uit je vingers |
|
gewoon even wat ik in het algemeen tegen kwam in het topic.. viel me op/tegen dat er zoveel ibanjo/BCrich/LTD werd gekocht.... "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
mwoa, ben anders best happy met mijn Jappen. |
|
quote: Ik snap hem hoor Ik ben al lang van Ibanez afgestapt. Ik speel nu Conklin Groove Tools en LTD. Op het moment dat Gibson 7 snarige baritons maakt die geen 100kg wegen zal ik het serieus overwegen hehe |
|
Ik vind Gibson gewoon niet lekker spelen, veel te grof. Daarbij ook nogal zwaar. En 22 frets is eigenlijk ook niet genoeg |
|
Hmm.. De Sg van mart (DrDoom) speelt absoluut niet zwaar/lomp ofzo, integendeel.. anyhoo.. kwwijjjlll... "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
DrDoom live kit? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
minus de stoel |
|
Gister aangeschaft. JCM 2000 TSL601 met een 1960 cab. Zat ook nog een gitaar bij maar die is het vermelden niet echt waard. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Wat voor 1960 cab? vintage? 1960a/b? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |