|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ah, is het jaar weer voorbij? |
|
quote: Ik verzorg mijn Bo-El net ietsje beter dan mijn andere gitaren Deze snaren zitten er pas 5 maanden op ofzo Andere 2 planken doen het nog uitstekend met de fabriekssnaren! Zijn er nog belangrijke tips om zo goed mogelijk op te nemen, bepaalde medicatie tegen de zenuwen bijvoorbeeld? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Goed warmspelen, zorg dat je je partijen foutloos kunt spelen, en wind je niet op als het niet lukt.. Hehe |
|
Ja, dat laatste is makkelijker gezegd dan gedaan Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Zo, heb vanmiddag een ander brugelement (zo'n hotrails achtig ding) in mijn nep-tele gestopt en hij klinkt lekker! GFS pickups zijn dus best okay en betaalbaar. Moest alleen nog met een bovenfrees aan de slag omdat hij net niet pastte. En ik heb maar 1 draadje gesoldeerd, ik snap nog steeds helemaal niks van al die diagrammen Morgen maar eens kijken hoe het over mijn versterker klinkt |
|
Waah, net de buisjes van mijn ENGL 530 vervangen door 2 Electro Harmonix 12AX7 dingetjes. Lead kanaal klinkt te gek nu, maar het clean kanaal is op standje 5 al "randje" en daarboven crunch.. Dat was met de oude buis ook al zo. Kan ik dat met een ander buisje oplossen (zo ja, welke?) of moet hij gebiast worden --> Me is buizen n00b :s |
|
Volgens mij is dat meer een eigenschap van je amp die er gewoon al snel veel stroom doorheen jaagt (dus sneller warm, dus sneller crunch). Maar dat baseer ik ook werkelijk nergens op maar het lijkt me logisch hehe |
|
quote: Engltjes gaan nou eenmaal snel over hun nek, Ik heb zelf ook die EH buisjes in de voortrap, geweldige dingen zijn dat!! |
|
quote: Dat blijkt ja haha Ik vind het niet storend (helemaal niet zelfs) maar als dat randje wat verder op zou zitten.. Rond de 7 ofzo.. Na ja.. quote: Ik ben ook blij. Ik heb jouw oude 530 (van John gekocht dus), daar zaten de orginele ENGL buisjes er nog in. Op het lead kanaal vind ik die EH echt te gek, veel meer definitie/ scherpte! Ow, en ik heb net 2 lompe Fuzzen gekocht voor mijn zoektoch naar De Stoner Sound, dus die ga ik zo ff proberen hehe. Een powersoak zou wel fijn zijn, jammer dat die hotplates van THD zo fakking duur zijn. |
|
Wat heeft John nu? Ik heb een Engl Thunder Head in bestelling staan btw!! |
|
John heeft niks meer. Hij is gestopt met Mindscan; hij is het plezier in gitaar spelen (momenteel) kwijt Hij houdt alleen zijn Iba 6 snaar en Schecter 7 snaar en zijn Guitarport voor zover ik weet. Als je nog een goed wireless systeem zoekt.. Hij heeft zijn Sennheiser uber systeem ook in de verkoop. |
|
WTF Jammer is dat zeg!! Hoeveel moet die Sennheiser kosten? |
|
quote: WTF??? Dus Mindscan bestaat nu nog maar uit 1 man en 2 vrouwen? www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Pff, moet je hem ff bellen, je hebt zijn nr toch? quote: Yeap.. Alhoewel we momenteel uiteraard wel op zoek zijn naar (een) vervanger(s) m/v. |
|
Vanavond was ik bij een concert van Cynic en nu had die zanger/gitarist een gitaar zonder kop. Mijn vraag: wat is, behalve het ontbreken van de kop, het verschil met een 'normale' gitaar? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Afgezien van het feit dat het er NIET uitziet? Bruce Banner |
|
quote: Tis volgens mij, puur design!! Stemknoppen zitten aan de brug, geloof ik.. |
|
Gisteren bij Marcel Coenen mijn geluid af laten stellen! Het is nu werkelijk subliem! Het geluid van Petrucci is er niets bij ..en btw, de rocktron Replifex is dus echt wel een SUBLIEME fx-unit! Thx Marcel! |
|
quote: Wat heb je er eigenlijk achterhangen? |
|
quote: Wat bedoel je? Wat mijn signaalpad is? ENGL530 preamp -> TC G Major in de FX loop -> Peavey Classic 50 poweramp --> ENGL std cabinet (kheb er nu ook 2 trouwens ) |
|
Die G-major's zijn perfect ja, schakelen en wat eq(en) zeker? Die 930/60 van ENGL zou m helemaal voor je zijn heee |
|
quote: On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Schakelen ja (ideaaal!!_), beetje EQ (vooral de 3k oppeppen), noisegate, beetje compressie en de delay vind ik ook erg lekker!! Top ding! quote: Bwahaha Sja, verkocht zodat ik een Powerball kon kopen, en toen kon ik ineens John zijn gear overnemen. |
|
quote: Wat voor bandbreedte gebruik je? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |