|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hoi allen, Volgende week donderdag (20 december) t onderstaande; Grtz, Conrad |
|
Cool! Hoe laat trouwens wat dat staat er niet bij |
|
Gaaf Ratje!! |
|
quote: Hehehe, daar hoor jij ook bij! En Ray, en die blonde van deel 2..... Hmmmmmmmm, maar eens even kijken of Epiphone ook aan endorsement doet.... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Atta Boy "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Dit staat dan weer op de We-site: |
|
Haha, ik vind het wel grappig, erg leuk, misschien maar bij zijn |
|
quote: Erik is idd geniaal! ik heb sowiezo nog wat dingen van hem te goed dus ga meteen maar vragen of ie er iets mee kan! laat het wel weten als het kan! |
|
http://www.mesaboogie.com/gallery_artist/video/Petrucci3.html Hij heeft toch wel schitterende geluiden zeg!!! |
|
quote: Crisis wat is die man breed geworden! |
|
Vandaag eens geexperimenteerd met mn top op een baskast aansluiten, en ik moet zeggen dat ik het geluid wel erg ok vond. Morgen of overmogen eens mn gitaarkast even naar huis halen en ze allebei naast elkaar vergelijken, kijken wat me beter bevalt. Iemand hier daar ervaring mee en/of meningne? |
|
heeft iemand wat meer informatie over de sunn st15 combo? ik kan der verrekte weinig over vinden op internet... Je moeder. |
|
Jup.. klinken kut "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
hehe duidelijk maar heb je ook wat meer info verder derover? 15 zal wel op 15 watt slaan... Je moeder. |
|
Jup! wiegerjan van greyline had 1 als practice amp een keer, klonk niet beter als de useall crappy 15 watt oefenamp, schel en geen laag.. En laag is wat je juist zoekt in Sunns "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
oe das dan weer minder, en dat ligt aan het amp gedeelte of aan de speaker? Je moeder. |
|
quote: kep t vroeguh ook wel eens geprobeerd, wel veel laag maar weinig definitie. Ik had ook gelijk ruzie met mn bassist hahaha |
|
Het was inderdaad niet zo'n succes, hehe Ik ben op zoek naar een nieuw gitaar cabinet, mag 2x12, mag 4x12 zijn. De ENGL classick leek me wel een gaaf cabinet als ik de omschrijving op de site zo lees, maar weet iemand of er ergens een zaak in nl zit waar ik een aantal ENGL cabinetten kan testen? [Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 17-12-2007 8:57] |
|
quote: Van Gorp muziek in R'daal is ENGL dealer, daar hebben ze tig ENGL materiaal staan! |
|
quote:Wellicht aanwezig met vriendinneke www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Even een vraagje voor de rackjongens: ik zoek kooimmoeren voor mijn rack maar op de één of andere manier moet ik ze net een slagje groter hebben dan de kooimoeren die ik overal zie (m6 is standaard geloof ik). De rails is dus breder. Heeft iemand enig idee waar ik die dingen kan vinden? |
|
|
|
quote: Gezellieeeeeeee |
|
Misschien is hier al een ander topic voor, maar ik ben op zoek naar software om mijn gitaar (en evt andere instrumenten) mee op te nemen. Ik heb ooit een programma gehad (gewoon standaard programma, je kunt opnemen, krijgt wat balkjes en kunt die verschuiven en aan knippen enzo) maar ben de cd-rom kwijt. Weet iemand een programma dat hetzelfde doet? Ik heb op dit moment een gutarport van line6 maar de software daarbij is kut (en alleen in trial versie, de echte versie is fokking duur), maar het zou fijn zijn als dat programma ook werkt met een guitarport. En om helemaal ontopic te zijn: Ik heb net m'n ESP LTD ec-1000 binnengekregen, foto's zullen snel volgen! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |