|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nog geen gijs haartje te zien hiero, hoor. En ik ben überoud. Oud Vuil. |
|
quote: Ik wordt al wel lekker grijs zolangzamerhand spelfout weggehaald... |
|
quote: Hehehe, onze andere gitarist is 30 en hij heeft ook al aardig grijzende lokken. Oud Vuil. |
|
quote: Ach....het zal me aan m'n reet roesten hoor. Grijs haar is toch ook kvlt? spelfout weggehaald... |
|
beter grijs dan kaal Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Zeker, kijk eens naar bernhard, die was hartstikke grijs en hartstikke cvlt. Maar goed, aardig off-topic bezig, hehehe. Oud Vuil. |
|
quote: On topic dus; Mutilated Bones!!! spelfout weggehaald... |
|
lol [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 02-12-2004 20:02] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: O god, daar heb ik nog wel iets van op band staan, was toch dezelfde vent als van Zaag en Apaath ofzo? Oud Vuil. |
|
Zaag en Apaath? is dat 1 naam? |
|
quote: Nee, 2 namen. Van die hele korte chaosnummers. Oud Vuil. |
|
Brain Implosion Abacinate beiden Nieuw Leusden, beiden zeer cult |
|
correctie: Nieuwleusen respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Zo is het maar net ( en bouwjaar 1967 is natuurlijk de max) |
|
quote: fuck, was ik net vergeten dat die superband brain implosion ooit heeft bestaan, herinnert iemand mij er weer aan. en de demo die ik ooit had is natuurlijk allang kapot. Dat die band nooit is getekend is een groot mysterie. |
|
quote: Damn... Ouwe... Hehehe. Oud Vuil. |
|
Al duizend keer gepost, zie het als een bevestiging van een echte cultstatus: Bathory. VETTEN / LIPIDES / FETT / FAT | 20g |
|
quote:als het goed is heb ik nog wel een zwikkie mp3's van ze... belang bij? respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: jazeker!!!!! |
|
Wat cult materiaal om te downen: http://oook.xs4all.nl/metal/demos.html http://oook.xs4all.nl/metal/dynamo.html Oud Vuil. |
|
ff geduld. heppie slsk? respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Nee nee nee....Was toch echt een band bestaande uit 4 of 5 personen. Onder andere Toep van Putrefied zat erbij. Was lachen gieren brullen. Ze brachten op een gegeven moment zelfs solodemo's uit waarbij je het echt niet drooghield spelfout weggehaald... |
|
quote: Ah, dan haal ik, zoals gewoonlijk, weer van alles door elkaar. Oud Vuil. |
|
quote: ja, als je ze dit weekend erop kunt zetten, dat zou mij goed uitkomen. Ik zal ook wat obscuur demomateriaal op mijn harde schijf zetten, dan kun je het eraf plukken als je wilt. het zeldzaamste wat ik heb is een tape van de 2e blind illusion lpee(die nooit is uitgebracht. de kwaliteit is natuurlijk om te janken. |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |