|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Iemand noemde Immortal. |
|
kult ov azazel... MassMörd |
|
Wat ik echt cult vind is Europe. Geen gezeik want deze band was de eerste glamrockformatie in scandinavie. |
|
quote: SARCOFAGO IST CULT! Destroyer 666 was leuk toen sommige leden er nog geen "rock-star attitude" op na hielden. NIFELHEIM ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
quote: Oooh, op zo'n fiets |
|
Ha dan ken ik ook nog wel een.....................................................................................................................................hmmm kut toch niet |
|
Zemial!!! Hoe kenne we deze band nou weer vergete ? Enuh... Bestiale Oorlogslust, en al die andere Australische bands die daaruit voorkome..... Ik, Wil Schuurman |
|
VON |
|
edit...ik smijt te erg met cult.... [Dit bericht is gewijzigd door NecRomantica op 04-05-2002 13:43] |
|
TERRORIZER!!!!!! No meat is sweater |
|
Mercyful Fate, Slaughter, Celtic Frost, Death, Massacre, Hellhammer etc. Oud Vuil. |
|
of is alleen blackmetal cult?!? Oud Vuil. |
|
Neh... Pentacle is ook cult.. Thanatos is cult.. Misschien is dan wel alles wat 7" 'es lanceert in oplage van onder de 1000 via obscure distributers wel cult.. (Dus J.D. ook, die Conjure in Conjoint Confusion kom ik nog steeds regelmatig tegen als ik naar wat zoek in mailordertjes op internet By the way, WIM: hebben jullie ooit getoured met Maledictive Pigs?? |
|
nee hoor Motorhead |
|
7" cult? Ancient Rites! Ik, Wil Schuurman |
|
Ik heb een paar 7"'s van Grieg en Golden Earring. Die zijn dus ook cult? |
|
quote: Absolute cultband!!!!!!! (Laatst nog met die oude zanger gechat: helaas zitten ze allemaal in andere bandjes, dus een reunie zal er wel nooit komen..... Oproep!! Heeft iemand toevallig van CHORUS OF RUIN: split met Sorroricide Les miserables demo Swandive demo Ocean of sin Mail me ff; dan regelen we wat!!!!!!! Verder: Agathocles Internal Decay Decollation Cynic Impetigo Autopsy Nihilist (viel later uit elkaar in Entombed en Unleashed) Grotesque (voorganger van At the gates) [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 05-02-2002 11:56] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
niet te vergeten venom the godfathers of blackmetal.en natuurlijk possesed welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
APATORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Sigue Sigue Sputnik If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
niemand noemt metallica, ik weet wel tegenwoordig laat het weinig van zich horen en wat ze laten horen is niet echt metal meer te noemen. maar ze hebben wel heel veel betekend. verder: • deep purple • morbid angel • hypocrisy • slayer • Iron maiden • danzig • fear factory • death wat een cult band is is natuurlijk ook persoonlijke smaak denk ik. in mijn ogen hebben deze bands toch behoorlijk wat invloed gehad op de geschiedenis. bij sommige is het de wijze waarop ze muziek maakte/maken, bij andere de muzikanten zelf. hun toeweiding aan de muziek of hun leefwijze "Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss." |
|
TERRORIZER!!!!!! No meat is sweater |
|
Kampfar komt zeker niet in aanmerking? [Dit bericht is gewijzigd door UnDEAD op 05-02-2002 22:01] That is not dead, which can eternal lie, yet with strange aeons, even death may die - H.P. Lovecraft |
|
tis toch kampFar Je moeder. |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |