|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: a bloody shame... Trieste gast |
|
BATHORY ROCKT |
|
Dukes of Hazard soundtrack lp = cult |
|
quote: hehhehheh, die hebben bij ons geslapen na een gezamenlijk optreden. zijn erruge coole gasten, maar echt cult als ze op zolder in je huis liggen? Oud Vuil. |
|
Adam Ant- stand and deliver |
|
Hmmz als ik zo dit topic doorlees dan kan je bands als: Arkangel Do or Die 100 Demons Angel crew Poison the well ook wel cult noemen... [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 19-05-2002 13:03] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Korn Slipknot Limp Bizkit Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Korn heerscht! |
|
STRAALSTRONT Trieste gast |
|
Hmmz dit topic begint echt op heel grote onzin uit te draaien. Kan iemand hier even een goeie definitie van cult geven, zodat er hier niet meer van die onzin posts komen? (ik zal het zelf ook maar even proberen, maar ik denk toch dat er hier mensen rondlopen die het beter kunnen duidelijk maken, en ik weet niet eens zeker of ik er wel of niet naast zit.) Cult-bands zijn volgens mij bands die niet commercieel, en dus ook nie al te bekend zijn, en die een voorbeeld zijn geweest voor andere bands. Dus Cult bands zijn volgens mij bijna altijd bands die al een heel aantal jaren meedraaien. Slayer is bijvoorbeeld in mijn definitie van Cult een Cultband. Want ze zijn eigenlijk nooit commercieel geweest, en bij hun eerste CD's waren ze al helemaal niet bekend volgens mij. Wel zijn ze een heel groot voorbeeld geweest voor vele bands. Ook zijn er liedjes van ze gecoverd. Dit is wat ik er van denk, maar ik kan er best wel een end naast zitten hoor. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
burzum maar die zal vast al vaak genoemd zijn... en mayhem (idem), morbid angel, slayer, iron maiden... enz enz Je moeder. |
|
BATHORY alleen het feit al dat ze nog nooit opgetreden hebben. "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
Bluuurgh!!! |
|
Bathory heersch de tepels uit je mond ja... Argh geniale riffs!!! Ik, Wil Schuurman |
|
Mercyful Fate en King Diamond . [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 19-05-2002 19:28] |
|
quote: Bluuurgh is een cultband ja... |
|
INTESTTERROR IS CULT GODVERDOMME 11.45: restate my assumptions |
|
quote: dat kun je wel zeggen, jah. nog nooit van gehoord! de duitse(dacht ik) POISON, thrash/death band uit de jaren tachtig. heb 't ergens op teep, maar kan het niet echt op google vinden. = errrg goed! Oud Vuil. |
|
nog wat echte cultbands: MDC Bulldozer Sempiternal deathreign Was poison niet die carnivore cloon uit duitsland? |
|
quote: mdc: millions of dead cops/ children etc, corperate death burger, ronald mcdonald bulldozer, ital. venom, cool! sempiternal deathreign, 1 mlp, spooky gloom dacht ik. en een demo, drummer was 15, ergens op tape, zwaar goed en poison was echte death/thrash met studs en de hele mikmak. zal wel eens aan theo, onze ex-bassist vragen of ie dat nog heeft. Oud Vuil. |
|
quote: hehe, alles goed. dat oud spul van MDC is nog steed er vet (ik heb er net naar geluisterd) ongelooflijke harde hardcore zoals het hoort (green day hardcore?? my ass ). er moet een cd van sempiternal bestaan. IK WIL DIE HEBBEN! dus als iemand nog een exemplaar heeft of kan kopiƫren??? ik kan trouwens nog wel 10.000 bands opnoemen maar ik zal het maar bij The Accused houden (ken jij vast ook wel wim) |
|
quote: hehheh, idd, the accused, ja, ff graven, wel op teep, waren in het begin erg punky, en later enorm cross over metal, toch. the return of martha splatterhead heb ik volgens mij, maar ik kan er helemaal naast zitten + = gooi ik weer een hardcore band in de strijd, dayglow abortions, ouwe snelle punk nrs als, argh, fuck, kill, blablablablablabla(enige text in 't nr.) die, sinner, die. gaaf! enne.... desexult 0fzo, voorheen samhain. I AM MESSIAH. uit het hoge noorden en jaren '84/'85 ofzo [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 22-06-2002 23:54] Oud Vuil. |
|
Hmmm.... - Thergothon - Dusk (USA) - Winter (al genoemt, en volgens geruchten weer bij elkaar!) - Mythic (all female zware Doom band, o.a. Mary Beilich van later Novembers Doom en Penance heeft daarin gespeeld). - Ras Algethi - Worship (krijg je als je zanger zich dagenlijks open snijd, Nazi ideeen heeft en zich vervolgens van een extreem hoge brug af zijn dood tegemoed springt in een riviertje met laag water na 1 Tape/LP) - Avernus ('Sadness' blijft de beste Doom/Death demo allertijden imho) - diSEMBOWELMENT - Earth (niet pre Black Sabbath - Drone Earth) - Forty Days Longing - Hierophant (miskent genie) ach zo zijn er nog wel meer... "Set me aflame and cast me free. Away, you wretched world of tethers. Through the endless night and day I have never wanted more." - www.doom-metal.com |
|
quote: ja, fuck, die heb ik wel eens op tape gehad. die eerste demo van hen was erg goed. waren denen. dat nummer dat jij noemt vind ik zeer goed. helaas, al mijn tapes zijn zo vaak gedraaid dat ze kapot zijn gegaan. dus dat materiaal zalik wel nooit meer horen. ook vette cult: Messiah (zwitserland), wie kent die nog? en F.U.C.T. uit de US een mix tussen voicod en hardcore, waren erg goed. |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |