|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hell yes ! |
|
echte cultbands kent niemand. dat zijn bandjes er waren of zijn, nu en dan eens optreden, geen succes hebben maar toch blijven gaan. door niemand bekend behalve vrienden en dorpsgenoten en die hard collectors. Batallion en Arrow waren in de 80s twee zo'n bandjes uit belgiƫ Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Slaughter, de 'Strappado' LP Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
ORTOKVLARGH is de enige echte cultband |
|
terrorizer!! No meat is sweater |
|
Ortokvlargh: de beste band die je nooit gehoord hebt |
|
Napalm Death speelt een nummer van die lp van Slaughter 'Incinerator'. [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 14-05-2002 2:34] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
HEINO!!!!!, De duitse cult artiest bij uitstek!!!,jetzt stehen wir hoch auf dem gelben wagen |
|
MAYHEM SATYRICON MORBID TORMENTOR EMPEROR GORGOROTH ... Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Echte kult BM is voor mij de band BUCHENWALD OVEN, ,met hun geniale mcd |
|
hehehe, dat heb ik vandaag ook gehoord, apparte lui zijn dat.. |
|
TAAKE Trieste gast |
|
Hey Beastial, ken je Teake wel? Das een black metal band uit Friesland Band is vernoemd naar zijn voornaam, Teake! sebinsagoil |
|
quote: Nee, hebben ze al wat uitgebracht? Trieste gast |
|
Nee, ze zijn echt underground. Ze oefenen nooit en treden alleen op in de kelder van hun ouders, met een stuk of 5 fans erbij. Ze nemen af en toe welles een demo op, gelimiteerd tot 8 stuks, alleen voor vriendjes en vriendinnetjes. [Dit bericht is gewijzigd door Metal Mark op 15-05-2002 20:47] sebinsagoil |
|
Speelt het hele verhaal zich toevallig af in de duistere kelder van MJA?? Trieste gast |
|
Nee, dat niet, maar meer kan en mag ik niet vertellen, anders is de term underground ver te zoeken. Maar nu weer lekker ONTOPIC voordat onze lieve moderators weer beginnen te koken! [Dit bericht is gewijzigd door Metal Mark op 15-05-2002 20:51] sebinsagoil |
|
Funeral mist Agoraphobic nosebleed groinchurn hypotalasias Trieste gast |
|
is iedere band die bestaat(of bestaan heeft) inmiddels genoemd in dit topic? |
|
hehe, inderdaad, alles lijkt wel kvlt. |
|
LETSEL! |
|
quote: r.i.p.... No meat is sweater |
|
quote: ja ik wete het |