|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
Holy Terror. Niet meer bekend bij de meesten maar goed. Thus spoke the night spirit.... |
|
quote: hoe kan ik die nou vergeten. ik heb een dubbel cd van hen. hier is een link naar een zeer mooie site: http://www.gizba.com/user/holyterrorwttn/ |
|
quote: Holy terror? niet bekend? LOL onnozelaar. en merci voor de url Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Ja dat klopt. Want Intestterror is alleen besteed aan mensen die er verstand van hebben. Ergo: alleen de bandleden weten hoe de muziek klinkt. 11.45: restate my assumptions |
|
quote: wedden? cannibal corspe versus holy terror bijv??? kijken welke band het meest bekend is. |
|
2 albums vs hoeveel? rip vs actief? CC = commercieel stel dezelfde vraag in 88-90 en je krijgt en ander antwoord. en CC niet echt metalnoemenswaardig zet ze tegen een Violent Force of Savage Grace ik zeg maar iets zal het toch duidelijker wezen? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
btw ik heb hier overlaatst een Abacinate demo op de kop getikt. hollandse cult dan nog gvd Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
bathory [Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 23-06-2002 19:23] |
|
quote: idd das een knap lijstje cult-metal 'underground'-klassiekers Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Hoe kunnen mega bands als Iron Maiden, Black Sabbath, Metallica, Deep Purple, etc. nu ooit als "cult" gezien worden? Zijn vaak officiele holdings? Commerciele powerhouses... Cult is in mijn ogen toch iets dat heel goed is, maar enkel een underground following heeft. Van die legendarische bands waar zware fans wel wat van afweten, maar dan zelfs vaak onbekend met al het werk zijn. Van die bands die 2 CDs hebben gemaakt en zijn verdwenen, bands die pas bekend zijn geworden jaren later nadat ze al lang verdwenen zijn. Van die obscure tapetjes met juweeltjes uit de tapetrade tijd. Dat is cult in mijn ogen. Maiden, etc. zijn goeie muziek, groot, bekend, Voorbeeld voor vele andere bands, invloedrijk, etc..... maar geen cult. Maar zal wel aan mij liggen... "Set me aflame and cast me free. Away, you wretched world of tethers. Through the endless night and day I have never wanted more." - www.doom-metal.com |
|
ok geen cult maar gewoon bekende bands..die er mee zijn begonnen |
|
quote: maar daar ging het in dit topic, dacht ik, niet over ... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
disembowelment.. ja.. daar heb ik ook nog een 7" van liggen ja... zeker gaaf spul! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
vortex is ook cult! nedelandse eighties band, speelden in hetzelfde straatje als mercyful fate. OPEN THE GATE! Oud Vuil. |
|
ja Metal Bats rules, en ze zijn er terug, is die nieuwe er nu al? waar blijft steelhunter met zn reclame Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: cool! nog nooit van gehoord maaar het klinkt interessant! "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
pantserpuist is toch wel een echte cult band |
|
quote: http://www.martinistad.net/vortex/over_vortex.html ietsje info Oud Vuil. |
|
quote: we leven in 2002 dus ik kan die vraag niet meer stellen. zover ik me kan herinneren waren ze niet echt populair bij een groot publiek, net zoiets als bijv. hallow's eve. maar als je ze vergelijkt met Violent force (heb je daar een cd van?) of savage grace of mysto dysto of cities inderdaad. zo zie je maar alles is relatief. (ik wou dat ik ze live had gezien, een kameraad van mij heeft ze in het voorprogramma van DRI gezien.) |
|
Hallow's Eve was dan toch weer bekend, helemaal mainstream! Ik heb die Malevolent Assault ... van VF op tape Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: ah, ik wil die namelijk graag hebben maar helaas. net zoals de exumer titels (duitse slayer, in het voorprogramma van nasty savage gezien, was toen keigoed) trouwens, nog wat euro-cult: H-bomb sortilege torch evil overdrive maltese falcon [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 23-06-2002 22:25] |
|
quote: eXumer rules ongelooflijk! en de frane H-bomb ook. van sortilège mankeer ik nog (op LP) larmes d'héros, en als je me aan Les Fils Du Metal van Satan Jokers kunt helpen: graag! Die Torch lp's gaan voor 4 EUR dus dat valt wel weer mee. Bedoel ja de NWOBHM Overdrive (van de on the run EP?) en uit denemarken Evil, en maltese Falcon, Metal Rush is voro mij een van de betre LP's op roadrunner, is trouwens lang geleden dat die zn toertjes draaide. nNog uit denemarken zoek ik de Witch Cross 7" (en demo's met 'burning on' erop) en vooral Crystal Knight spullen, maar dat gaat me weer geld kosten vrees ik... terwijl ik bezig ben even belgische cult bands aanraden: Bad LIzard, Breathless, Sixty Nine, Buzzard, Purple Haze en vooral ThunderFire (op RR!) Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
ik ken ook al dat spul maar ik ken helaas geen lpees meerdraaien. ik hoop dat ze het eens opnieuw uitbrengen want torch vond ik zeer goed. H-bomd en sortielege is wel uit op cd gelukkig . en van mausoleum is zowat alles heruitegbracht, gelukkig ook het keigave ostrogoth.helaas ken ik je niet aan warning materiaal helpen maar als ik iets hoor laat ik het je wel weten. ik bedoelde met overdrive een band uit zweden of denemarken. trouwens, goede US bands waren culprit,warlord en de eerste van heir apperent. allemaal melodieuzer maar toch goed. gelukkig wel op cd te krijgen. oja, nog een essentiele oude die ik je wil aanraden is de "one nation underground"lp van Hawaii. eerste band(ook al heett de band eerst vixen) van marty friedman. keigoede speedmetal maar helaas weer niet op cd te krijgen. |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |