|
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | ||||
Auteur: |
|
|
The Cult ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
The Melvins |
|
den heerschers |
|
quote: het gaat hier om cultbands geen cutbands (sorry jongens, grapje, jullie regeren uiteraard) [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 06-02-2002 19:39] |
|
quote: maar de den heerschers zijn niet alllen kut maar ook cult, ze zijn een voorbeeld voor allen bands die zo kut mogelijk willen spelen,wisten jullie dat mortician is geispireerd door den heeerschers |
|
quote: heheh, jaja de Mortician zanger sprak me nog aan in Effenaar hoe cool Den Heerschers wel niet is ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Theatre of Tragedy mag er ook wel bij gerekend worden, alleen jammer dat ze nu van die vage muziek maken... er zijn veel bands die Theatre of Tragedy achtig zijn Paradise Lost vink dan ook wel cult eigenlijk... ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
quote: Lijkt me niet nee... Kampfar |
|
Mortician ook al wel lijkt me. Napalm Death Thorr's Hammer Grief Winter |
|
Iemand zei Fear Factory..... Satyricon, Emperor, Misfits! |
|
Sacred Steel! en Fear Factroy zal ik geen cult noemen, hoewel vrijwel elke metalfan demanufacture wel kan waarderen. Life doesn't get much better than this! |
|
|
|
Een band die zijn cult- status verspeel hebben maar wel cult cd's gemaakt heeft: Slayer ( need I say more?? Reign in Blood? iemand?) Metallica, nou, dat lijkt me ook duidelijk. Cult bandjes: Mortician, The Ravenous, Morbid Angel ( je kan blijven zeuren, maar wat deze gasten hebben gedaan voor de DM scene maakt ze voor mij cult) mwa, dat was het wel. |
|
Ik vind dat allemaal geen cultbands, maar juist hele bekende bands. Wat bv. een cultband is, is VON. Cult is toch meer iets waar bijna iedereen van gehoord heeft, maar wat bijna niemand heeft. Dat stel ik mij tenminste voor bij 'cult'. Het begint er aardig op te lijken, dat die Antaeus-CD cult begint te worden... |
|
ik weet niet... het ligt eraan hoe je het woord 'cult' interpreteert. Exorcist is ook cult, vind ik. maar ja, dat is mijn interpretatie van het woord. |
|
Nou ja, Reign In Blood is het in ieder geval niet. Want iedereen kan eraan komen, iedereen kent het, het is wijd verbreid (wel uitstekend album). Esoteric, dat is doom metal CULT. Je komt er nauwelijks meer aan, maar dat album was echt... wow jezus hel DOOM. |
|
de enige echte cult artiest is APATOR! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Een echte kul-band? Die homo's van Manowar die zich veel te serieus (van achteren) nemen. |
|
Mijn band is cult! Als je een nummer zoekt, kan je lang zoeken |
|
Een band waarvan ik zeker weet dat ze een cultstatus hebben verworven: Finch. Ze speelden allemaal rare maatsoorten, meestal verschillende per nummer. Technisch was het zeer goed. In Japan hebben ze een cultstatus verworven. |
|
in Japan is ALLES cult Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Macabre is ook een prachtige cult band !! Ik, Wil Schuurman |
|
TERRORIZER!!!! No meat is sweater |
|
Killer Ostrogoth Witchfynde "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |