![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Owja damn daar dacht ik even niet aan ![]() ![]() |
|
quote: en toch hout ik van je ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: Ok, dus dat word die zaterdag niet naar Progpower, maar naar de Baroeg! ![]() Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
|
Er komen dus 8 bands die dag. Is dit een terugkerend/jaarlijks festival, weet iemand hoe laat dit begint, of in hoeveel zalen er wordt gespeeld? En weet iemand waar je Nargaroth kunt vinden op internet? ![]() |
|
uh, www.metal-archives.com? zal vast ook wel ergens een myspace van zijn Je moeder. ![]() |
|
google? ![]() "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
Dit moet ik echt tot het eind zien!Dan maar een treintje in de ochtend pakken. ![]() ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote:misschien bij mij bier harken tot je trein gaat ? ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Je MSN viel ineens uit ofzo, ik wilde nog antwoord gevem. Ja, goed idee! ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Ik las zo juist in het programma van de Baroeg, dat dit feestje de avond er voor een pre-party heeft! vrijdag 5 oktober Sathanas In Gloriam pre-party: Gallhammer (JP Hellhammer/Amebix worship) Skitliv (NO black/doom met Maniac (ex-Mayhem)) +2 Entree n.n.b. Open: 19.30 uur! zaterdag 6 oktober Sathanas In Gloriam fest: Nargaroth (DE black) Setherial (SE black) Throne Of Katarsis (NO black) Corpus Christii (PO black) Panchrysia (BE black) +4 Entree n.n.b. Open: n.n.b. Misschien maar eens contact met m'n ouwelui opnemen tegen die tijd, dan blijf ik bij hen pitten. Mooi feestje dit! ![]() Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
|
Gaaf! Er spelen nu dus 9 bands op de zaterdag? ![]() |
|
Zeker gvd aanwezig ![]() ![]() |
|
quote: Blijkbaar, heb het zo van de Baroeg site geplukt in ieder geval. Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
|
Ze weten de draad weer aardig op te pakken zo te zien, knap heur! ![]() ![]() |
|
Hier heb ik dus echt heel veel zin in hè ![]() Setherial ![]() Nargaroth ![]() Corpus Christii ![]() Ik hoop dat de andere 4 bands ook de moeite waard zijn! De pre-party gaat het echter niet worden denk ik. Maar die boeit mij dan ook niet zo veel. ![]() |
|
Throne Of Katarsis (NO black)= Ook zeker de moeite waard ![]() ![]() |
|
Dan zal ik die eens gaan uitchecken ![]() ![]() |
|
quote:+1 ![]() |
|
quote:Zullen we dat samen eens gaan doen ? ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Vooral die zoen erbij laat me nogal twijfelen ![]() ![]() |
|
HIj wil ook wel gelijk zijn bierbom in je mond duwen. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Ik denk dat ik m'n rechtervuist wel in zijn oogje kan prikken dan ![]() ![]() |
|
quote:raymond is wel eens vaker zo, let maar niet op hem. Dammit Burzum i was about to score!!! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door mental op 22-08-2007 20:58] Fuck the world and fuck you ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |