|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Owja damn daar dacht ik even niet aan |
|
quote: en toch hout ik van je Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Ok, dus dat word die zaterdag niet naar Progpower, maar naar de Baroeg! Op je knie en pijp voor genade! |
|
Er komen dus 8 bands die dag. Is dit een terugkerend/jaarlijks festival, weet iemand hoe laat dit begint, of in hoeveel zalen er wordt gespeeld? En weet iemand waar je Nargaroth kunt vinden op internet? |
|
uh, www.metal-archives.com? zal vast ook wel ergens een myspace van zijn Je moeder. |
|
google? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Dit moet ik echt tot het eind zien!Dan maar een treintje in de ochtend pakken. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:misschien bij mij bier harken tot je trein gaat ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Je MSN viel ineens uit ofzo, ik wilde nog antwoord gevem. Ja, goed idee! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ik las zo juist in het programma van de Baroeg, dat dit feestje de avond er voor een pre-party heeft! vrijdag 5 oktober Sathanas In Gloriam pre-party: Gallhammer (JP Hellhammer/Amebix worship) Skitliv (NO black/doom met Maniac (ex-Mayhem)) +2 Entree n.n.b. Open: 19.30 uur! zaterdag 6 oktober Sathanas In Gloriam fest: Nargaroth (DE black) Setherial (SE black) Throne Of Katarsis (NO black) Corpus Christii (PO black) Panchrysia (BE black) +4 Entree n.n.b. Open: n.n.b. Misschien maar eens contact met m'n ouwelui opnemen tegen die tijd, dan blijf ik bij hen pitten. Mooi feestje dit! Op je knie en pijp voor genade! |
|
Gaaf! Er spelen nu dus 9 bands op de zaterdag? |
|
Zeker gvd aanwezig |
|
quote: Blijkbaar, heb het zo van de Baroeg site geplukt in ieder geval. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Ze weten de draad weer aardig op te pakken zo te zien, knap heur! |
|
Hier heb ik dus echt heel veel zin in hè Setherial (hopelijk spelen ze meer oude nummers dan op Party San vorig jaar) Nargaroth Corpus Christii Ik hoop dat de andere 4 bands ook de moeite waard zijn! De pre-party gaat het echter niet worden denk ik. Maar die boeit mij dan ook niet zo veel. |
|
Throne Of Katarsis (NO black)= Ook zeker de moeite waard |
|
Dan zal ik die eens gaan uitchecken |
|
quote:+1 |
|
quote:Zullen we dat samen eens gaan doen ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Vooral die zoen erbij laat me nogal twijfelen |
|
HIj wil ook wel gelijk zijn bierbom in je mond duwen. |
|
quote: Fuck the world and fuck you |
|
Ik denk dat ik m'n rechtervuist wel in zijn oogje kan prikken dan |
|
quote:raymond is wel eens vaker zo, let maar niet op hem. Dammit Burzum i was about to score!!! You bunghole! [Dit bericht is gewijzigd door mental op 22-08-2007 20:58] Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |