|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Haha, nou nee hoor. Ik ben al een hele tijd gelukkig met iemand |
|
:') :') |
|
quote:Bunghole. Fuck the world and fuck you |
|
Haha, nou bedankt hoor! Misschien had ik beter meteen in het voorstel topic kunnen vermelden dat ik samen woon met m'n vriend en onze drie katten.. |
|
quote:Nee joh veel leuker om dat zelf uit te vinden. nou ja als we zo doorgaan heb je zo je 50 posts bij elkaar en dan kun je het lul topic in. Fuck the world and fuck you |
|
Een lul topic? Dat klinkt geweldig! |
|
quote: Je kan er al in hoor, je heb al 54 posts |
|
quote:ja daar mag je klieren zonder dat er een mod op je hielen zit, zoals nu ik voel greycloaks ogen in mijn rug priemen !!! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Dit preutse meisje was even geshockeert toen zij alle topictitels zag But I am in!! Nu weer ontopic, voordat ik me vanavond weer moet vervelen Op welke bands hopen we nog?! Ik zeg: Naglfar, Satanic Warmaster (like that's ever gonna happen ), Vorkreist (kan waarschijnlijk niet naar Arnhem ), Dark Fortress (heeft iets goed te maken na Summer Breeze)... |
|
quote: Had je vorig jaar maar naar Hekelgem moeten gaan Edit: o was 2005 zie ik net [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 22-08-2007 21:36] |
|
Oh ik weet t niet hoor wat bands betreft. ik ga voor setherial.enige band die ik ken van het lijstje, ben niet zo'n bm freak. Fuck the world and fuck you |
|
@ Burzum, klopt, is alweer 2 jaar geleden. Godver, ik wil ze ziehien!! (Net als MGLA, maar dat zal ook nooit gebeuren ) |
|
Was je er ook bij toen dan? MGLA? |
|
|
|
Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Dat was nog eens een gaaf optreden toen ja Ben wel benieuwd naar Nargaroth, vorige keer dat ze in NL speelden was ik op Summerbreeze "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote:+1 Maar heb niet zulke geweldige verhalen gehoord over hun optreden toen... Ach... Setherial en Throne of Katarsis zijn al redenen heen te gaan... [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 23-08-2007 11:29] |
|
quote: Ik was er wel en vond Nargaroth behoorlijk goed toen. |
|
ik geloof er nog niks van, eerst zien dan geloven maar als setherial er is ga ik echt heel hard joepie roepen |
|
Tijdens het optreden? Best stoer! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
tuurlijk aaarrrggg ik moet hier echt heen |
|
Ik kon de vorige keer niet omdat ik moest invallen voor een collega die naar Lowlands wilde dus deze keer wil ik er echt bij zijn. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Vrijdag 5 oktober Sathanas In Gloriam pre-ceremony: Gallhammer (JP Hellhammer/Amebix worship) Skitliv (NO black/doom met Maniac (ex-Mayhem)) Sauron (NL black) Gorath (BE black) Entree 10 euro. Open: 19.00 uur! Zaterdag 6 oktober Sathanas In Gloriam fest: Nargaroth (DE black) Setherial (SE black) Throne Of Katarsis (NO black) Corpus Christii (PO black) Glorior Belli (FR black) Ravencult (GR black) Panchrysia (BE black) Entree 15 euro. Open: 16.00 uur! Tevens combi-tickets verkrijgbaar a 22,50 euro. |
|
Waarschijnlijk wel aanwezig. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |