IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : 5+6 oktober - \"Sathanas In Gloriam\" Fest @ Baroeg Vorige pagina | Volgende pagina
JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 27-08-2007 0:13 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2007 18:55 schreef MetalJan het volgende:
Vrijdag 5 oktober
Sathanas In Gloriam pre-ceremony:
Gallhammer (JP Hellhammer/Amebix worship)
Skitliv (NO black/doom met Maniac (ex-Mayhem))
Sauron (NL black)
Gorath (BE black)
Entree 10 euro. Open: 19.00 uur!

Zaterdag 6 oktober
Sathanas In Gloriam fest:
Nargaroth (DE black)
Setherial (SE black)
Throne Of Katarsis (NO black)
Corpus Christii (PO black)
Glorior Belli (FR black)
Ravencult (GR black)
Panchrysia (BE black)
Entree 15 euro. Open: 16.00 uur!
Tevens combi-tickets verkrijgbaar a 22,50 euro.

Mooie aanvullingen voor een toch al mooie bill. Ga zeker proberen beide dagen present te zijn!

Op je knie en pijp voor genade!

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 28-08-2007 23:08 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 28-08-2007 23:20 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Zozo, dat ziet er erg heerschend uit allemaal. En ook nog eens Nargaroth op de zaterdag als afsluiter, zodat ik mooi eerder weg kan om in Haarlem weer de kroeg in te gaan.

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

grafdelver
Usericon van grafdelver
Posted 29-08-2007 2:08 by grafdelver Wijzig reactieProfiel van grafdelverQuote dit berichthttp://www.baroeg.nl

Kan iemand de topic titel veranderen in: '5+6 oktober - Sathanas In Gloriam @ Baroeg'?

Mijn dank is groot!

[Dit bericht is gewijzigd door grafdelver op 29-08-2007 2:08]

Angela
Usericon van Angela
Posted 30-08-2007 15:49 by Angela Wijzig reactieProfiel van AngelaQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2007 2:08 schreef grafdelver het volgende:
Kan iemand de topic titel veranderen in: '5+6 oktober - Sathanas In Gloriam @ Baroeg'?

Mijn dank is groot!

+1!

Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 31-08-2007 9:57 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Gereserveerd voor de 666de.

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

R.
Usericon van R.
Posted 18-09-2007 21:23 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Als ik bij iemand kan crashen (dit is een vraag) ben ik aanwezig.

R.
Usericon van R.
Posted 25-09-2007 13:38 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Ga maar lekker dood, ik slaap wel in het park

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 26-09-2007 1:54 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 25 september 2007 13:38 schreef R. het volgende:

Misschien heeft heer mental een slaapplek voor je

grafdelver
Usericon van grafdelver
Posted 28-09-2007 16:54 by grafdelver Wijzig reactieProfiel van grafdelverQuote dit berichthttp://www.baroeg.nl

Nog steeds is de topic titel niet aangepast. Thanks for nothing!

Hier nog wat extra info:

Bereid uzelf voor op twee avonden verstikkende duisternis in Baroeg: grimmige black metal, ontsproten aan de donkerste dimensies van de kosmos, zal Baroeg in het weekend van 5 en 6 oktober doen hullen in allesdoordringende kilte. Op vrijdag zal deze Zwarte Mis ceremonieel worden ingeluid door optredens van Gallhammer, Skitliv, Sauron en Gorath. De Japanse damesband Gallhammer staat garant voor smerig klinkende, midtempo old school black metal in de stijl van Celtic Frost en Hellhammer. Skitliv is met ondermeer ex-Mayhem zanger Maniac en Shining zanger Kvarforth op gitaar een verhaal apart. Twee bizarre personages die een bijzonder beklemmende vorm van doom-black metal produceren: knars! Het Nederlandse Sauron en het Belgische Gorath spelen beide op geheel eigen wijze strakke, intense black metal. Op zaterdag zal een wolk van zwavel Baroeg aan het oog, doch allerminst aan het oor onttrekken, door sonische rituelen van Nargaroth, Setherial, Throne Of Katarsis, Glorior Belli, Corpus Christii, Ravencult en Panchrysia. Een impressie: Nargaroth behoeft voor de ware adept geen nadere introductie. Een exclusieve show van het grootste underground black metal beest zal deze Mis gitzwart kleuren. Ultra-rauwe, rammelende, hypnotiserende riffs, uiteengescheurd door Kanwulf’s bezeten gekrijs. Intens! Een afvaardiging uit Noorwegen mag natuurlijk niet ontbreken op een festival als dit: Throne Of Katarsis is een relatieve nieuwkomer, maar aan de muziek is dat niet te horen. Een decennium terug in de tijd met koude, vindingrijke en Dark Throneske composities in de beste Noorse traditie. Een eerste en exclusieve show op Nederlandse bodem van deze zwartgeblakerden. Het Franse Glorior Belli brengt haar majestueuze, duistere symfonieën slechts uitermate zelden live ten gehore. Voor dit festival maakt het Satanzijdank een uitzondering. Duidelijk mag hiermee zijn, dat Baroeg nog niet is verleerd wat het zo’n twaalf jaar geleden bijna wekelijks deed; de meest obscure en kille black metal programmeren.
.….en De Gehoornde hoorde dat het goed was…..

vrijdag 5 oktober Sathanas In Gloriam pre-ceremony:
Gallhammer (JP Hellhammer/Amebix worship)
Skitliv (NO black/doom met Maniac (ex-Mayhem) en Kvarforth (Shining))
Sauron (NL black)
Gorath (BE black)
Entree 10 euro. Open: 19.00 uur!

zaterdag 6 oktober Sathanas In Gloriam fest:
Nargaroth (DE black)
Setherial (SE black)
Throne Of Katarsis (NO black)
Corpus Christii (PO black)
Ravencult (GR black)
Glorior Belli (FR black)
Panchrysia (BE black)
Entree 15 euro. Open: 16.00 uur!

tevens combi-tickets verkrijgbaar a 22,50 euro via jccbaroeg@chello.nl. reserveren: 1 kaart per naam! Geef duidelijk aan om welke dag(en) het gaat en vermeld voor -en achternaam.

Duysternesse
Das beste van Antje
Usericon van Duysternesse
Posted 28-09-2007 18:58 by Duysternesse Wijzig reactieProfiel van DuysternesseQuote dit bericht

Heel heel misschien ook aanwezig, is wel een teringeind weg man..

Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria

Angela
Usericon van Angela
Posted 29-09-2007 11:09 by Angela Wijzig reactieProfiel van AngelaQuote dit bericht

Volgende week al
Nu nog even met Jor uitvechten wie er BOB mag spelen.

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 29-09-2007 14:47 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2007 1:54 schreef Burzum het volgende:
Misschien heeft heer mental een slaapplek voor je
neen. ik ken heel die gast niet. voor hetzelfde geld rand ie me aan.

Fuck the world and fuck you

R.
Usericon van R.
Posted 04-10-2007 9:16 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

http://www.vpul.upenn.edu/ohe/library/violence/rape.jpg" class="forumImage" alt="" border="0"/>

[Dit bericht is gewijzigd door R. op 04-10-2007 9:17]

R.
Usericon van R.
Posted 04-10-2007 9:18 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:
Op 28 september 2007 16:54 schreef grafdelver het volgende:
Bereid uzelf voor op twee avonden verstikkende duisternis in Baroeg: grimmige black metal, ontsproten aan de donkerste dimensies van de kosmos, zal Baroeg in het weekend van 5 en 6 oktober doen hullen in allesdoordringende kilte. Op vrijdag zal deze Zwarte Mis ceremonieel worden ingeluid door optredens van Gallhammer, Skitliv, Sauron en Gorath. De Japanse damesband Gallhammer staat garant voor smerig klinkende, midtempo old school black metal in de stijl van Celtic Frost en Hellhammer. Skitliv is met ondermeer ex-Mayhem zanger Maniac en Shining zanger Kvarforth op gitaar een verhaal apart. Twee bizarre personages die een bijzonder beklemmende vorm van doom-black metal produceren: knars! Het Nederlandse Sauron en het Belgische Gorath spelen beide op geheel eigen wijze strakke, intense black metal. Op zaterdag zal een wolk van zwavel Baroeg aan het oog, doch allerminst aan het oor onttrekken, door sonische rituelen van Nargaroth, Setherial, Throne Of Katarsis, Glorior Belli, Corpus Christii, Ravencult en Panchrysia. Een impressie: Nargaroth behoeft voor de ware adept geen nadere introductie. Een exclusieve show van het grootste underground black metal beest zal deze Mis gitzwart kleuren. Ultra-rauwe, rammelende, hypnotiserende riffs, uiteengescheurd door Kanwulf’s bezeten gekrijs. Intens! Een afvaardiging uit Noorwegen mag natuurlijk niet ontbreken op een festival als dit: Throne Of Katarsis is een relatieve nieuwkomer, maar aan de muziek is dat niet te horen. Een decennium terug in de tijd met koude, vindingrijke en Dark Throneske composities in de beste Noorse traditie. Een eerste en exclusieve show op Nederlandse bodem van deze zwartgeblakerden. Het Franse Glorior Belli brengt haar majestueuze, duistere symfonieën slechts uitermate zelden live ten gehore. Voor dit festival maakt het Satanzijdank een uitzondering. Duidelijk mag hiermee zijn, dat Baroeg nog niet is verleerd wat het zo’n twaalf jaar geleden bijna wekelijks deed; de meest obscure en kille black metal programmeren.
.….en De Gehoornde hoorde dat het goed was…..

Heeft de Telegraaf of de Privé dit stuk soms geschreven?

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 06-10-2007 1:30 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Speelschema al bekend?

Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 06-10-2007 10:42 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 22 augustus 2007 20:59 schreef Angela het volgende:
Haha, nou nee hoor. Ik ben al een hele tijd gelukkig met iemand

Alles kan kapot he, dat weet je.

Against God and Government

R.
Usericon van R.
Posted 06-10-2007 11:03 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Was wel leuk gister. Alleen waren de bands (op Gorath na) stuk voor stuk geen donder aan.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-10-2007 11:04 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2007 13:38 schreef R. het volgende:
Heb ik daar meerdere malen gedaan. Niets mis mee.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Ruben[Obscuritas]
Usericon van Ruben[Obscuritas]
Posted 06-10-2007 13:05 by Ruben[Obscuritas] Wijzig reactieProfiel van Ruben[Obscuritas]Quote dit bericht

Alleen Gallhammer wist me gisteren echt te boeien, ben maar snel naar buiten gegaan bij Skitliv...jezus zeg
Maarja daardoor zal vandaag des te gruwelijker worden

JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 06-10-2007 13:42 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

Ik vond eigenlijk Sauron de band van de avond. Een verrassaned goed optreden. Kan me niet herinneren of ik ze al eerder had gezien, maar ik vond het nu zeer geslaagd en een zeer goede presentatie!
Gorath was leuk, gaven een leuke show weg ook.
Skitliv was... ja hoe zal ik het zeggen... Muziekaal ronduit kut, op misschien 1 nummer na wat ook het enige nummer was wat niet op een vaag noise project leek. Het laatste nummer was helemaal bagger en wat een raar figuur is die Maniac!
Gallhamer vond ik wel aardig, al begonnen de aanhoudende rustige stukken toch wat te vervelen. En wat een mongool die aan het eind het podium op stapte om even op de foto te gaan met 1 van de dames van Gallhamer!
Wat sowieso kut was, was dat bijna alle bands te kampen hadden met een kut afgesteld geluid (vooral microfoons werden veel te laat ingeschakeld)! Gelukkig was het geluid bij Gorath en Sauron wel ok naarmate de set wat was gevorderd.
Ben benieuwd hoe het vandaag zal zijn.

WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 06-10-2007 13:43 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Was Sauron goed ja? Dat had voor mij de eerste keer geweest dat een Sauron-show me had kunnen boeien...

Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 06-10-2007 13:55 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2007 13:43 schreef WhiteRider het volgende:
Was Sauron goed ja? Dat had voor mij de eerste keer geweest dat een Sauron-show me had kunnen boeien...

Er is toch weinig mis met Sauron?? Misschien wat standaard maar verder gewoon gave BM.

btw Ben je er nog bij vanavond?

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 06-10-2007 14:32 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2007 13:43 schreef WhiteRider het volgende:

Ik vond het goed ja. Strak gespeeld, veel materiaal van de nieuwe cd (die ik nog niet gehoord had en nu aan het downloaden ben ) en de (lead)zanger was lekker maniacaal bezig! Speelden overtuigend. Ik heb me vermaakt.

Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 06-10-2007 15:10 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Ik heb er zin in! Zo maar eens richting baroeg gaan.

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com